rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Milklac

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Altıntop Mahallesi 834. Sk. kültürhan No: 12/b
...u26.06.2026Bayıldım. Çok iyi
...N19.06.2026Merhabalar bizi kırmayıp hediye gönderdiğiniz için çok teşekkür ediyoruz çok naziksiniz bol kazançlar diliyorum çok mutlu olduk 🩷🩷🩷🩷🌸🌸🌸
...l18.06.2026sürekli sipariş veririm tatlıları çok lezzetli tavsiye ederim herkese
...a16.06.2026çok taze ve özenle paketlenmiş yanındaki küçük ikramlar içinde teşekkür ederim
...a16.06.2026Bütün antepfıstığı kullanmışlar gayet taze ve güzle geldi teşekkürler
...k28.05.2026Fiyatına göre çok kaliteli ve lezzetli.Diğer markalardan daha iyi(ikramları için teşekkürler.)
...N18.04.2026ikram için teşekkürler
...M06.04.2026irmik helvasının tadı çok güzeldi dondurması da aşırı güzeldi ve uyumu müthiş
...ı06.04.2026Daha önce şubede yemiştim paket servisleride gayet güzel tavsiye ederim.
...z03.04.2026Fırın sütlaça bayıldım hamileyim canım çekti 22.30da sipariş verdim hızlı bir şekilde geldi yanındaki ikramlar için de teşekkürler elinize sağlık :)
...a27.03.2026Daha öncede antepfıstıklı irmik helvasının denemiştim sadesi de çok güzeldi teşekkür ederimm🫰
...ğ27.03.2026İrmik helvaları tam kıvamında ve çok lezzetli denemenizi tavsiye ederim 💕
...n27.03.2026İrmik helvası sipariş verdim gayet lezzetliydi daha önce çikolatalı ve Antep fıstıklısını denemiştim onlarda baya güzeldi tavsiye ediyorum kesinlikle denenmeli 🥰
...n24.02.2026hediyeler için teşekkür ederimm harikaydı 😇
...a05.01.2026Fiyatları oldukça uygun favori tatlıcım miklac😍
...k17.12.2025Teşekkürler sipariş notlarını dikkate aldığınız için harikaydı
...N22.10.2025Çok güzel helvanın kıvamıda çok güzel teşekkürler
...ğ17.10.2025Ürünleri her zaman çok lezzetli ve taze benim favori tatlıcım. Dondurmalı irmik helvasına bayılıyorum tam kıvamında oluyor. Denemek isteyen herkese tavsiye ederim ❤️
...m15.10.2025Haftada bir dondurmalı irmik helvası sipariş ediyorum bayılarak yiyorum ikramlarınız için çok teşekkür ederim hepsi birbirinden güzel 🤗
...u26.09.2025Fiyatlar pahalı ancak tat güzel
...n08.09.2025helva tam kıvamında antep fıstıklısı da favorim⭐️
...n20.08.2025Antep fıstıklı dondurmalı irmik helvasının lezzeti gerçekten çok güzel kesinlikle tavsiye ederim, ikram için ayrıca çok teşekkür ediyorum fakat çikolatalı olan damak tadıma uymadı elinize sağlık
...n11.08.2025sütlaç sipariş ettik hem firin, hem damla sakızlı, ikisi de cok lezzetli başarılı ve tazeydi. emeği geçen herkesin eline sağlık
...ı30.06.20255dk da geldi harikasınız
...n25.04.2026Kurye çok kibar, Sütlacın gramajı küçülmüş, lezzeti iyi ama damla sakızı artık hissedilmiyor. Süper bantlamışlar dökülmemiş, notlar okunmuş ama peçete ve ıslak mendil yoktu. ikram için sağ olun.
...y25.04.2026Standart boy porsiyonu çok küçüktü
...y16.03.2026irmik helvası başarılıydı. profiterol büyük söylemiştim ama büyük değildi tek kişi hadi zorlarsan iki kişilikti. Bu fiyata daha büyük olmasını bekliyordum. Bir daha profiterol sipariş etmem muhtemelen
...n02.09.20251 ay önce daha iyiydi bı tık değişme var gibi
...a22.02.2026Ben çikolatalı irmik helvası sipariş etmiştim bana sade gönderdiler ondan dolayı bir tık üzücü oldu ama tadı güzeldi
...n11.01.2026ortalama lezzet..
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: sakugida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0740106401600001