rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Köfte
  • Express Teslimat

Meşhur Akçaabat Köftecisi

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
mado dondurma karşısı Zekai Dede Sk. NO:5
...k22.06.2026güzeldi
...i14.05.2026Bu restorandan ilk defa sipariş verdik. Kuru fasulye, pilav ve sütlaçlarını yedik. Oy birliğiyle harika olduğuna karar verdik. Elinize sağlık. İkram için de ayrıca teşekkür ederiz. Başarılar.
...e27.04.2026EFSANE LEZZETLİ ÖZENLİ 🩷🩷🩷
...e26.04.2026EFSANE LEZZETLİ İKRAM KEMALPAŞA ÇOK GÜZELDİ TEŞEKKÜR EDERİZ ❣️❣️🙏❣️
...a04.04.2026Her şey çok süper
...ı21.03.2026hediye tatlınız için teşekkür ederim elinize sağlık yemek çok güzeldi hayırlı bayramlar
...t26.02.2026kavurması acayip güzel ilk defa söyledim fovorim oldu
...y02.01.2026Lezzet çok güzel ellerinize sağlık
...y28.12.2025Lezzet son derece güzel. Ayrıca yemek sıcak geldi. Gelen pilav şu ana kadar yediğim en güzel pilavdı diye bilirim. Yapanların ellerine sağlık. Lütfen kalitenizi ve lezzetinizi koruyun. Teşekkür ederim
...n19.12.2025Yemekler çok lezzetli bayıldık ikramınız için çok teşekkürler
...n11.12.2025Kesinlikle lezzetli kaliteli ve uygun , kesinlikle önerırım
...n11.12.2025Harika
...ç06.12.2025Gönlü zengin esnafımız ikramlar için teşekkürler Allah bol kazançlar versin
...z25.11.2025Çok lezzetliydi ikramlar için teşekkürler:)
...i25.11.2025Yediğim en iyi kuru fasülye idi
...z17.11.2025kurufasulyenin tadı gayet güzeldi
...e16.11.2025EFSANE GÜZELDİ AMA ET ÇOK AZ DENK GELMİŞDİ 💝💝💝
...a14.10.2025yemekler oldukça doyurucu ve lezzetli özellikle pilav üstü kavurmayı çok sevdik. Puding ve fırında sütlac hediye edilmiş teşekkür ederiz özellikle pudingin sütten yapılmış olması beni etkiledi 👍🏻🙂
...e13.10.2025ŞEFİM TEŞEKKÜR EDERİZ ENFESSS İKRAM SALATA EFSANE ❣️❣️❣️❣️🧿🧿🧿🧿🧿
...ş26.09.2025Öncelikle taze fasulye mükemmeldi. Lezzetli tadı tuzu annem yapsa zaten bunu yapardı:) yanında koyduğunuz ekmek fırından yeni çıkmış gibi tazeydi. Emeğinize sağlık
...r22.09.2025İkramlar için teşekkür ederim. Yemeklerin hepsi çok lezzetli HER GÜN TAVSİYE
...n12.09.2025herkese öneririrm
...n12.09.2025Her hafta kesin söyletirim bir şeyler buradan hem temiz hem lezzetli hem uygun
...n12.09.2025çok dürüst bir işletme her şeyleri çok güzel sürekli kendilerinden söylüyorum
...m23.08.2025Güzeldi, porsiyon bol, emeğinize sağlık. Bol kazançlar dilerim.
...ç21.08.2025Gönlü bol hemşerimiz favori mekanımız.
...n21.08.2025Güzel bol porsiyonlu lezzet harika işinin ehlisi
...ç21.08.2025Her zaman lezzetli ikramlar hep var teşekkürler.
...s19.08.2025Süper yemekleri leziz teşekkürler 👌
...ç17.08.2025Her zaman lezzetli
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0021:30
Sunday11:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: