rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Uzak Doğu

Mado

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Batıkent Mahallesi 09029 Sokak No:12/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...u21.04.2026Oldukça güzel beğendim
...z02.02.2026Çok güzeldi tadı teslimat da hızlıydı
...n23.11.2025lezzetliydi. üstelik paketlemeye gayet iyiydi 👏
...k22.11.2025servis hizliydi , urunde gercekten cok lezzetliydi , tesekkurler Mado
...l20.11.2025Hem taze hem güzeldi , profiterolü tabakta sunmanız çok ince bir davranış, çok teşekkürler iyi çalışmalar..
...m14.11.2025Elinize sağlık çok beğendim
...m03.11.2025işinizde çok iyisiniz. notumu dikkate aldığınız için teşekkürler ♥️♥️
...n03.11.2025çok lezzetli elinize sağlık. üstelik çokta hızlı geldi
...u15.04.2026Çok lezzetliydi ve erimeden çok hızlı geldi. Fakat dondurma karlanmıştı maalesef.
...u19.08.2025Fiyat performans iyi değil ayrıca çok geç teslim edildi
...ı21.05.2026Eh
...i08.11.2025Granül ve sıvı 1 lt salep söylemiştim. İkisinde de salep oranı çok düşük.
...k13.06.2026Yaş pasta sipariş ettim pastanın kreması ekşimiş kim bilir kaç günlük bir pasta gönderildi. Pastayı çocuklar için sipariş etmiştim ama ekşi bir tat geliyor dediler bende tadına baktığımda krema ekşi.
...r17.05.2026Ürünün tadı çok kötüydü
...t30.03.2026Süpangle ne kadar iyiyse sütlaç o kadar eski ve bayattı bir koku sinmiş üstüne çok agır bir tat ve koku vardı mado oldugu içinde çok şaşkınım
...n25.03.2026Fırın sütlaç siparişime bayat profiterol gönderilmesi dışında sorun yok😒
...z25.01.2026Çiçekli pasta istedim baska bir pasta geldi görseldeki ile hiç bir alakası yoktu hiç memnun kalmadım
...k01.12.2025Görsel ve getirilen ürünlerin alakasının olmaması, tatlılar bayat ve lezzetsiz, trileçe şekerlenmişti fırın sütlaç kalıba dönmüştü.Krokanlı kalmadığı için gönderdikleri çilekli pasta çok kötü
...z17.11.2025bayat
...k12.11.2025ürünler bayat bu havada hepsini derin dondurucuda çıkarıp buzlu bir şekilde göndermişsin aldığınız parayı hak etmiyorsunuz
...ş18.10.2025Sontüketimtarihibugün olan bir tatlı gönderdiğiniz için teşekkür ederim. İki kaşıktan sonra pütürlü bir doku hissettiğim için tarihine bakayım dedim ayrıca yakından koklayınca koktuğunu görüncebrktım
...Z15.09.2025Sipariş ettiğim pasta ellerinde yokmuş arandım ve ellerinde olanı kabul etmek durumunda kaldım. Ancak gelen pasta da dondurulmuş pasta olunca hayal kırıklığı yaşadım. Marketlerdekinden hiç farkı yoktu
...z06.08.2025Doğum günü için yaş pasta sipariş ettim ve donmuş bir pasta gönderdiniz. 2 buçuk saat çözülmedi. Kutlama yapamadık. Açıklamanızda bu yok. Çözüldükçe çirkinleşti yumuşadı!Mado markasına bu olmadı…
...r19.07.2025peynir bir tuhaftı ve tost makinesini hiç temizlememişler ki tost ekmeğinde siyah siyah parça kırıntıları vardı. pek beğenmedim açıkçası.
...ı13.12.2025Görselle alakası yok ya da yanlış ürün
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0541110714500001