rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Vejetaryen & Vegan

Güneş Kahvaltı Evi

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Tatlısu Mah. Çetin Cd. No:70 Elite Life Sitesi önü ÜMRANİYE/İSTANBUL NOT: Migros AltıÜrünlerin hazırlanmasında ortak ekipman kullanılması nedeniyle, hiçbir üründe yumurta, hardal, gluten içeren tahıllar, balık, kereviz, yer fıstığı, acı bakla, soya fasulyesi, sert kabuklu meyveler, susam tohumu, deniz kabukluları ve yumuşakçalar, süt ve bunların ürünleri ile kükürt dioksit ve sülfitler gibi alerjenlerin bulunmadığı garanti edilemez.
...n14.05.2026muthis muthis
...n04.05.2026Lezzetli ve doyurucu herşey çok iyiydi pişiler sıcacık ve çok lezzetli
...n31.03.2026Kahvaltılık burger fikri çok iyi. Malzemeler kaliteli ve sıcaktı kısacası verdiğim paranın karşılığını fazlasıyla aldım. Teşekkürler
...n24.03.2026kahvaltilik burgeri kesfettigimden beri her gun yemek istiyorum tam benlik cok lezzetli ve kocaman doyurucu
...t19.03.2026Pişiler çıtır çıtır çok lezzetliydi, ellerinize sağlık
...n08.03.2026şansa sipariş verdim, bilmeyerek. böyle bi lezzet olamaz. aşırı doyurucu aşırı hızlı ve sıcacık geldi. bayıldım her şeyiyle mükemmeldi. bundan sonra hep burdan söylicem. elinize sağlık😍
...r06.03.2026Her şey çok lezzetliydi ve servis çok iyiydi notum dikkate alındı herkese tavsiye ederim
...l16.01.2026Güzel bir kahvaltı yaptım ikramınız için teşekkür ederim
...ş08.01.2026Özenli paketleme,lezzetli ve doyurucu ürünler için teşekkür ederim.emeğinize sağlık
...n07.01.2026Mükemmeldi Elinize sağlık
...a11.12.2025altı üstü bir kahvaltı nekadar güzel olabilirki demeyin. Denemenizi tavsiye ederim.
...ç08.12.2025Herşey çok taze çok sıcak geldi teşekkür ederim hep sipariş ettiğim bi yer🥰
...i07.12.2025Gayet güzeldi menemen çok az sogumuştu ama normal galiba.İkramlar için teşekürler.
...i01.12.2025teşekkür ederim notu dikkata aldığınız icin
...l16.11.2025Ellerinize sağlık ikram için de teşekkür ederimm
...k28.10.2025harika Çok Beğendim
...l19.10.2025Lezzetliydi ellerinize sağlık. İkram için de çok teşekkür ederimm
...n08.10.2025omleti fazla sevmem, ama bu harika cidden hayatımda yediğim en güzel omleti, hem sıcak geldi hem de tadı nefis, pişileri de yumuşacık ve çok güzel herkese tavsiye ediyorum şiddetle
...ş07.10.2025Siparişim tam istediğim gibi geldi bu ikinci siparişimdi çok memnun kaldım ayrıca sıcacıktı her şey favori kahvaltı evim👌🏻
...r04.10.2025Gerçekten herşeyi çok güzel,çok lezzetli yapıyorlar. Pişilerine bayılıyorum.Hem hızlı ulaşıyor siparişler hem de gerek pişi gerekse omlet ve patates kızartması çok çok sıcak geliyor. Ellerinize sağlık
...a04.10.2025Süperdi herkesin eline emeğine sağlık 🙏
...l03.10.2025Güzeldi. Elinize sağlık. İkram için teşekkürler.
...i03.10.2025Yediğim her şey tertemiz ve lezzetliydi. Özenle paketlenmiş ve gönderilmiş. Ayrıca gönderilen ikramlar için de çok teşekkür ederim. ❣️
...l02.10.2025Cidden tertemiz ve çok lezzetli. Ve siparişte çok hızlılar . Nazar değmesin , inşallah daim olsun .
...l29.09.2025Gerçekten lezzetli ve sıcaktı. Kesinlikle şans verin.
...ç20.09.2025Herşey sıcacık taze geldi teşekkürler 🥰
...z09.09.2025Elinize emeğinize sağlık herşey çok güzeldi sıcak taze ve lezzetliydi .
...k07.09.2025yeni taşındım ilk defa deneyeyyim dedim ama harbiden muhtesemmis hele o pisi menemen harika ellernize sağlık artık sizdeyim
...s28.08.2025Çok güzeldi keyifle yedik
...r18.08.2025Çok lezzetli, kaliteli ve ikramlarıyla mutlu eden harika bir restoran, teşekkür ederiz 🍀
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0021:15
Tuesday09:0022:15

Restoran Bilgisi

Ürünlerin hazırlanmasında ortak ekipman kullanılması nedeniyle, hiçbir üründe yumurta, hardal, gluten içeren tahıllar, balık, kereviz, yer fıstığı, acı bakla, soya fasulyesi, sert kabuklu meyveler, susam tohumu, deniz kabukluları ve yumuşakçalar, süt ve bunların ürünleri ile kükürt dioksit ve sülfitler gibi alerjenlerin bulunmadığı garanti edilemez.

KEP Adresi: migrosticaretas@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0215039782000001