rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Batı Mahallesi Erol Kaya Caddesi No:41/16 Pendik/İstanbul
...k25.04.2026Süper.
...k25.04.2026Süper.
...n15.03.2026Her zamanki gibi çoook lezzetliydi:))
...n27.02.2026Çok lezzetliydi:)
...n01.02.2026inanilmaz cikolata donmamisti halen daha akiskandi ve hersey cok tazeydi
...n17.01.20263.Siparişimi verdim,yediğim en güzel tatlılar burdan! Kurtköye gelmesi uzun sürüyor ama beklemeye değdiği için asla artık başka yerden yiyemiyorum.Her şey kaliteli,kuryeler güleryüzlü kaliteli işletme
...n20.11.2025Her şey çok güzeldi fakat gelirken karışmış biraz. Bir de spoonful de damla çikolata unutulmuş. Ama tadı çok beğendik
...s16.11.2025Her şey çok güzel sunum dahil teşekkür
...u09.11.2025Tatlılar çok lezzetli güzeldi
...T02.11.2025Pahalı ama yine de güzel…
...r13.10.2025Hem lezzet hem de miktar olarak standardını hiç bozmayan bir işletme. Çok sevdik elinize sağlık.
...r05.10.2025Çok tatlı bir notla beraber geldi teşekkür ederim 🥰
...Z03.10.2025Her şey çok güzeldi teslimat da hızlıydı
...ç31.08.2025Kurye abi çok hızlıydı teşekkürler
...t18.08.2025Hepsi cooook lezzetli‘di, herkes memnun kaldı
...l03.02.2026Alttaki kremasi cok tatsiz ve lezzetsizdi. Hic begenmedik siz yerseniz dondurmali olarak yiyin mutlaka
...l23.09.2025Gayet lezzetli... Sadece aşırı tatlı yani biraz bayabilir gerçi ben pek şeker insanı değilim o yüzden de olabilir ...
...n21.07.2025Güzeldi
...t28.02.2026lezzetli ama çikolata bence az kalıyor, muhallebi ve kek yedim daha çok, bence güzel bir tatlı ama çok pahalı... Bu fiyata daha fazla çikolata beklerdim
...a12.12.2025Panceke mix gayet güzel. B-crust altı tamamen dondurma üzerine biraz çikolata bişeyler serpmişler baya kötüydü. Görüntüsüne kandık:(
...z19.08.2025Paketleme daha özenli olabilirdi.
...u10.07.2025Çileğini ve muzunu beğenemedik hava sıcak belli ki biraz bozulma olmuştu ondan sanırım bazılarının tadı çok kötü geliyordu
...u29.01.2026Çikolata sosu yoktu pek beğenemedik
...I06.11.2025zamanında ve özenli bir şekilde gönderdiğiniz için teşekkürler
...y02.11.2025Acikasi aslaaa fiyatini hak ettigini dusunmuyorum. Dumduz bir sey tamamen sosyal medya abartmasi.
...n14.10.2025hayal kırıklığıydı
...n11.10.2025Lotuslu az koyulmuştu çikolatalı olanlar akışkan sıvıydı diğeri donmuş vaziyetteydi normalde beğenip her zaman yediğim yerdi ama bu sefer hiç beğenmedim kutunun içine hep dökülmüştü
...l01.03.2026Ödediğimiz fiyat ile gelen tatlı çok alakasız hayatımda hiç 2 tane tatlıya 1500 vermemiştim ülk ve son oldu
...n20.02.2026Birçok kez sipariş verdiğim bir tatlı ve ilk kez bu kadar sinirlendim, porsiyonu küçültüp fiyat arttırmışsınız. Ama böyle bir küçültme yok, çok şaşkınım. Verdiğim parayı hak etmeyen bir hizmet oldu.
...a17.02.2026Tatlı donmuş bir şekilde buz gibi geldi çikolatası üstünde taşlaşmıştı kaşıkla falan kırılmıyordu eritene kadar canım çıktı bir de çok uğraşılmış gibi 1 saat bekledim berbattı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001