rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Diyarbakır Kebapçısı

3.7 üzerinden 5 yıldız, 20000+ inceleme
Yeni Mah. Atakent Bul. No: 116/B Atakent ( Merkez)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ı20.06.2026güzeldi..
...k21.05.2026hep yiyom ama bi tatlı yollayın güzel hizmet
...n09.05.2026Herşey çok iyiydi
...k03.05.2026harika keyifle yediğim ürünler
...e30.04.2026Lahmacununuz gerçekten şahane ellerinize sağlık
...r30.04.2026Güzel lezzetli sıcak geldi. Adana ekmeğinde gelse daha iyi olurdu. İnce lavaşla dürüm yapıyorlar.
...u03.04.2026uzun süredir bu fiyata yediğim en iyi şeydi sosu biraz ağır ama
...n25.01.2026bu fiyata bu öğün kaçmaz. çevrede birçok tavukla saçma sapan fiyat veren yerlerden kat va kat güzel lezzetli bir tavuk pirzola yiyorsunuz
...i25.01.2026Eline sağlık ustam güzeldi
...p16.01.2026Şefim et şiş kesimi büyük olduğu için pişmiyor temiz ve özenli müşteri memnuniyetine önem veren işletme olduğunuz için teşekkürler
...r19.12.2025Herşey çok güzeldi yemekler sımsıcak efsaneydi ilgileri ve alakaları için çok teşekkür ederim 10/10 🔥tavsiye ederimm
...r06.10.2025Et çöp şil beyti ve lahmacun siparişi verdik hepsi harikaydı
....06.10.2025tavuk şişş diyorum enfiss
....03.09.2025tavuk şiş istedim, çöp şiş geldi. daha dikkatli olmanızı rica edicem
....14.04.2026lavaşı biraz yetersizdi etide dört adetti onun dışında güzeldi beğendim teşekkürler.
...y17.03.2026Karışık Kebap harika, lahmacunlar biraz küçük, çiğ köfte ikram güzel. Ambalaj güzel, tekrar sipariş veririm
...ş22.07.2025Gayet iyi
...r11.07.2025lahmacunlar sıcak ve güzel geldi yeşillikler de gayet iyi ama çiğ köfte için aynı şeyi söyleyemeyeceğim bir bozukluk bir tat değişikliği vardı
...n03.04.2026salatayi asiri az gondermisler onun disinda lahmacun iyiydi
...l01.04.2026tercih edip beğendiğim bir yer fakat dün akşam hiç alışık olduğum lahmacunu yemedim.lahmavun aşırı yağlı ve çıtırlıktan eser yok.kurye gayet nazik ve hızlı idi orda sorun yok ama usta mı değişti anlam
...l17.03.2026uzun zamandır siparis verdiğim bir yer ancak hamuru bu sefer pişmemiş okarak geldi
...u09.07.2025Yemeklere asla bi lafım yok tatları hep çok güzel ama kurye qr istemek için aradığında yirmi dakika açmamak ne demek hem kuryeye yazık hem müşteriye ayıp ikidir bunu yapıyorsunuz şımarıklık bu
...k21.05.2026Diyarbakırda bu karışık kebabı bana getirseniz masadan kalkıp giderdim; madem karışık kebap yapamıyorsunuz neden ; karışık kebap adı altında çöp şiş satıyorsunuz? Nerede öğrendiniz bu işi?
...n19.12.2025beğendim ama 3 adet görseldeki givi 3 adet gelmedi
...n22.06.2026berbat lahmacun dediğinin hem lezzeti olur hemde yanında yeşilliği bol olur siz malzemeden kısmak için hem içinden hem yeşillikten kısıyorsunuz cidden berbattı
...n22.06.2026berbat yanında keşke biraz daha meze gönderseydiniz bu kadarı bir kişiye yetmiyor
...z21.06.2026Sürekli sipariş veriyordum bu son oldu ayran kokuyordu lahmacunda aynı şekilde
...ı02.06.2026yaz mevsiminde sıcacık kola gönderilmiş hiç mi dikkat edilmez yani , içilmedi gidip marketten yenisini aldık.
...n25.05.2026Lahmacun her zamanki yediğimden farklıydı beğenmedim yanına salata olarak mor lahana bile koymamışsınız hep oluyordu
...n22.05.2026Lahmacunu güzel diye Adana söyledim ama o kadar kötüydü ki garip kokuyordu hayatımda yediğim en kötü Adana kebap
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Naif Kızıldemir

Diyarbakır Kebapçısı