rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Akse mah. 2407 sok. No: 17F Çayırova/Kocaeli
...u10.05.2026Enfes.
...ğ10.03.2026waffle da pankekler de çok güzeldi
...n29.01.2026Sıcak ve hızlı geldi çok memnun kaldım ☺️
...n26.12.2025Siparişimin yanında gönderilen hediye için teşekkür ederim. Hem lezzet hem de bu güzel düşünce için ayrıca emeği geçen herkese teşekkür ederim 🌸
...n23.12.2025Lezzetliydi
...n04.11.2025Çok güzel ve hızlı geldi. Mekanda yememiz ve sipariş arasında kalite farkı yoktu çok beğendik
...n04.11.2025En kaliteli çikolata burada gerçekten. Çok lezzetliydi. Belki sadece meyve oranı biraz daha fazla olabilirdi. Konum olarak uzak olmasına rağmen çikolatası sıcak geldi.
...n08.10.2025Beyaz çikolatalı olan hariç diğer hepsini çok beğendik sadece lotuslu cup biraz azdı onun dışında her şey için teşekkür ediyoruz.
...k27.09.2025çok lezzetliydi ama fazla ürün yollamıssınız sanırım
...r23.09.2025Efsane
...r23.09.2025Cok güzel gercekten
...r22.09.2025Lezizz, hızlı teslimat çok beğendim
...r02.09.2025Aşığım tatlılarınıza dün profiterol aldım birinin içi boştu kremasız dı bilginiz olsun
...n25.08.2025süper ya gebzsnin bi cok yerinde sans cheesecake yedim ama bu baska favorim
...n22.08.2025Enfes
...t21.08.2025Tatlı da ufkumu değiştiriyorsunuz.
...n11.08.2025Waffle a lafım yok tadı çıtırlığı güzeldi fakat boston mag tam Bi hayal kırıklığı çilekli istedim plastik kapta çilekleri aradım tek tük 3-4 parça koymuşlar görünmüyor bile pudingin çokluğundan
...n01.08.2025Bayıldık diyetimizi bozmamak için sadece çilek yedik çok tazeydi ellerinize sağlık
...r24.07.2025çokk iyiii çok başarılııı
...k04.02.2026Tadi gzuel hizli geldi ama tamamen donmustu cikolatasi
...r02.09.2025Karpuz çilek seçtim ama istediğim gelmedi limonlu göndermişker profiterol bi harika
...y30.08.2025Evet tatlıları lezzetli ama spoonfulu ilk çıktığı zamanlar kendim evde yapmıştım şimdi burdan söylemek istedim farkı görmek için benim yaptığımı evdekiler bile daha çok beğendi. Çok abartılıyor bence
...t20.07.2025dopdolu gelirken azaltmıs lar gibi sanki
...r05.04.2026Güzeldi
...k23.01.2026brookline in icinde muz yoktu 🙁
...n31.12.2025Meyve oranı az (600 tl verip 5 dilim muz 5 adet çilek yiyoruz ). lezzete lafım yok o hep güzel
...e18.12.2025çikolatası çok yoğundu. yerken boğazı yakıyordu.
...i02.11.2025içindeki çikolata taşlaşmıştı çok şaşırdım
...k22.07.2025uzerinde çikolata sosu yoktu denecek kadar azdı krep çok kalın olmuştu daha önce yediklerime göre çok özensiz buldum
...n20.07.2025spoonful buyuk diye sipariş ettik ama küçük boyuyla aynı boyda geldi resmen
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001