rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ÜNİVERSİTE MAH. FİRUZKÖY BULVARI BLV. NO: 22 /3G AVCILAR/ İSTANBUL
...n06.08.2025Dedikleri kadar var spoonful fenasal
...n28.07.2025Hersey mukemmeldi elllllllllerinize saglik
...r06.07.2025Bayıldım süper 💖🙏😊
...i04.07.2025Çok güzeldi bir daha tercih ederim 🤍🤍🤍
...ş13.07.2025Çok lezzetli ürünleriniz bu konuda diyecek bir şeyim yok yalnız aldığınız paranın hakkını vermeniz gerektiğini düşünüyorum 10 gr çikolata bile koymamışsınız.
...r30.01.2026Crepe wrap was under the expectation
...i14.10.2025Güzeldi ama çikolatası çok azdı
...r08.07.2025quincy aldım ama parasına göre içerisindeki çikolata miktarı çok azdı. 3-4 küçk pankek, 2 dilimi, 2 çilek dilimi vardı.
...t03.10.2025Tadları güzel ama porsiyonları verdiğim ücreti haketmiyor
...n16.05.2026Üstündeki çikolatası donuk gelmişti kaşık batmıyodu evde kendi imkanlarımızla eritmeye çalıştık zar zor. Lezzet olarak da beğenemedim tatmin etmedi
...z10.12.2025fiyatlara ragmen sırf cikolata yemek istedigim icin sizden söylüyorum ama bir kasik cikolatasi olan siradan bi pastane tatlisindan farki yok artik, neden dogru duzgun cikolata koymuyorsunuz
...u25.02.2026Normalde yerinde yedigim zaman bol çikolatalı gelen wafflede hiç çikolata yoktu rezalet
...i25.12.2025Normalde sürekli sipariş ederim çokta severim. Bu kez hüsrana uğradım keşke içine biraz çikolata koysaydınız sadece bisküvi kırığı yemek istesem evde bisküvi kırıp yerdim. Tenezzül etmişsiniz
...ğ12.01.2026Ürün donmuş bir şekilde geldi bunu anlayabilirim hava soğuk ama ben zaten çikolata yemek için buradan sipariş veriyorum bir bardak tatlı için 500 küsür ödedim kaliteli iyi bir çikolata yemek için
...z27.12.2025kaşık koymadınız tamam bari peçete ıslak mendil bırakın poşete. onceden not yazıyordunuz posete şimdi sadece ürün üründe o kadar ozenmemişsinizki 3 yaşındaki yigenim daha guzel muz doğrarçikolatası az
...s24.11.20252 tane ekstra çikolata isteyip parasını ödememize rağmen yollamamışlar ikidir böyle yapıyorlar
...r14.10.2025Çikolata sos çok azdı
...k04.10.2025Özel krema yazan yerde ürünü dondurma ile gönderiyorsunuz öyle istesek öyle alırdık
...i03.10.2025Ekstra çikolata seçmiştim potta gelmedi:(
...z25.09.2025Basic cup söylemiştim 2 tane ama bir tane yollamışlar tekrar sipariş vermek zorunda kaldım vermeye de bilirdim lütfen daha profesyonel olun!
...k13.08.2025Dondurmalı istememiştim, çikolatasi asiri azdi ve resmen yarisi doluydu bardagin. birde not birakmislar once tatlinizi ozenerek yapin
...y08.02.2026Çikolatayı koklatmışsınız resmen, her geçen gün kalitenizden biraz daha kaybediyorsunuz
...i27.07.2025Puan bıle vermek ıstemıyorum paketı heyecanla açtım doğum günü için çok güzel taşımışlar çikolata paketleri patlamış şekılde geldı
...m28.06.2025Waffle hamuru üzerine çikolata sürülmeden meyve konulmuş meyvenin üstüne de çikolata sosu gezdirilmiş, hamurdaki çıtırlıktan eser kalmamış
...s28.06.2025çikolata koymayı unutmuşunuz o kadar verdik yazık
...n26.06.2025İlk defa çikolatasız Waffle yedim.
...ç28.10.2025Tatlıların içerisine 1 kaşık çikolata koymuşlar, doğranmış meyveye 1000 tl aldılar, düzeltemiyorlar yenisini gönderemiyorlar hiç bir şey yapamıyorlar siz de iki kap kesilmiş çileğe 1000 tl vermiş oluy
...ş20.10.2025Asla üzerine çikolata sürülmemişti kupkuru biri kekle geldi altında. Meyvesi iyiydi
...i15.07.2025O kadar paraya malzemesi az geldi beğenmedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001