rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Pidem

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
ORTA MAH. MÜZE BULVARI FORUM AYDIN AVM NO:1 İÇ KAPI NO:101 EFELER/AYDIN
...ş27.06.2026ikram pide icin cok tesekkür ederim her sey güzeldi
...a26.06.2026Çok hızlı ve güzeldi teşekkür ederim
...n26.06.2026İkram ve lezzeti için de teşekkür ederiz
...z23.06.2026porsiyon gayet yeterliydi hızlı geldi normalde patatesi cok sevmem ama püre gibi bir sosla hazırlıyorlar sanırım cok beğendim tavuklu kısımı zaten her zaman cok güzel yapıyorlar tavsiye ederim
...K20.06.2026Çok lezzetli yanında gelen turşu el yapımı tadında baya bol ikram için de teşekkür ederim
...t20.06.2026İkramınız için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Her şey özenle hazırlanmıştı.
...ı20.06.2026hızlı ve lezzetliydi tavsiye ederim
...K18.06.2026Restorandan çok memnun kaldık işyeri olarak çok memnunuz keyifle sipariş veriyoruz. Memnuniyetimi dile getirmek istedim. İşinizi layıkıyla yapıyor oluşunuz çok kıymetli. Kolay gelsin. 🙏🏻
...ı18.06.2026Lezzetli ve özenli paketleme ile zamanında teslim edilen siparişten oldukça memnun kaldım. İkramlar için teşekkürler.
...u18.06.2026Çok memnunum Çok güzel Tavsiye ederim
...n18.06.2026memnunum
...n18.06.2026Çok çok lezzetli ellerinize sağlık
...n18.06.2026Hızlı, lezzetli, eksiksiz
...r15.06.2026gerçekten çok lezzetli ve düzenli hazırlanmıştı, yanına koydukları baharatlarından turşusuna kadar her şey düşünülmüştü parasını kesinlikle hak ediyor
...ş15.06.2026çok hızlıydı ve aşşırı lezzetliydi. ayrıca ikramlarınız için teşekkür ederim çok naziksiniz
...m08.06.2026Her şey çok güzeldi ikramlarınız için de teşekkürler bol kazançlaar🌸
...ı07.06.2026teşekkür ederim ikram için
...k03.06.2026Yemeğin lezzeti, hazırlanma ve ulaştırılma hızı, paketlenmesinde ki dikkatiniz için çok teşekkür ederim, hepsine ek olarak ince düşünceniz ve ikramınız için ayrıca teşekkür ederim
...n31.05.2026İkram için teşekkürler her şey çok lezzetliydi
...u30.05.2026pide ikramınız için çookk teşekkür ederimmm çok mutlu oldum
...n27.05.2026Beklediğimden çok daha güzeldi pide gayet doyurucu ve büyük özenle paketlenmiş özenle hazırlanmış turşusuna kadar koymuşlar ellerinize sağlıkkkkkk (:
...v23.05.2026Yazdıklarımı dikkatle okuyunuz lütfen her şey basit bir yemek siparişi vermekle başladı sipariş geldiğinde adeta şok oldum her şey mükemmeldi çünkü gerek paketlenmesi gerek kalitesi tam anlamıyla muk
...i22.05.2026Hem paketleme hem lezzet hem de iletişim açısından çok memnun kaldım. Teşekkür ederim ☺
...i18.05.2026Her şey olması gerektiği gibi ne eksik ne fazla tek sorunu pidenin düzgün dilimlenmemesiydi.
...k17.05.2026cok iyi bir restoran ozelliklede calisanlari =)
...l17.05.2026Ikram için teşekkürler 😊
...a16.05.2026Teşekkür ederim, şu ana kadar gördüğüm en özenli paketleme.
...r16.04.2026Her şey çok lezzetliydi hizmet böyle olur , teşekkürler .
...r09.04.2026Tereddüt ederek sipariş verirken bu kadar lezzetli olabileceğini tahmin edememiştim. 5 yıldızı kesinlikle hakediyor.Ayrıca ikramınız için çok teşekkür ederim🙏🏼
...y31.03.2026paketleme özenliydi mercimek çorbası ve lahmacun sıcak geldi. teşekkür ederim.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: pidem@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0729053413100293