rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Cadı'nın Evi

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ATATÜRK MAH.63 SK.NO:112 A BUCA/İZMİR
...z19.06.2026Çikolatanın donmaması için ayrı yollanmasına kadar dikkat edilmiş
...u03.06.2026Meyveler çok tazeydi. Meyve, yoğurt, granola ve fındık kremasını birleştirip ortaya kötü bir şey çıkarılabileceğini düşünmüyorum zaten
...b05.05.2026Çokkkkkk güzel çok teşekkür ederim 🙏🙏
...n24.04.2026Orijinal lezzet bayıldık
...u21.04.2026Dünyanin ennn güzel tatlisi bayiliyoruz yemeye
...e20.04.2026sitenizi incelerken tatlı isimleri ve içeceklerin görüntüleri çok hoşuma gitti. iyiki sipariş vermişim tatlınızı çok beğendim. vişne çukulata benim favorim. çok güzeldi. Diğerlerini de denicem
...r18.04.2026hızlı , iyi ve güzel paket , çok memnun kaldım , gerçekten canm tatlı geçtiği zaman , hemen Cadinin evi , iyiki varsiniz . 🙏🏼♥️♥️♥️
...n15.04.2026Çikolatayı ayrı göndermeniz çok mantıklı ve tatlı bir hareketti. Ayrıca nota dikkat ettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Ellerinize sağlık.
...R29.03.2026Tatlıların hepsi taze ve güzeldi teşekkürler…
...n28.03.2026Her zaman sipariş veriyorum,her seferinde aynı tat☺️enn sevdiğimmm!! özen gösteren herkesin ellerine sağlık🙏🏻
...l28.03.2026her zamanki gıbı lezzetı harıka sadece elıme gec ulaştı hava koşullarına verıyorum nedenını 10/10
...N23.03.2026çocuklarım çok beğendi ellerinize sağlık
...z19.03.2026Çok beğendim keki çok tazeydi çikolatası donmamıştı notunuz çok tatlıydı favori tatlıcımsınız artık.
...u18.03.2026çok tatlı bir işletme yorumlara dikkat edip ekstra not göndermeleri olsun, çözümleri olsun çok sevindim ellerinize sağlık
...n12.03.2026Çok lezzetli
...n09.03.2026Çok güzeldiiiii
...ı07.03.2026Çok güzel çok sevindim paket servise başlamanıza😍
...e04.03.2026superdi
...r28.02.2026tatlılar çok lezzetli teslimat da çok hızlı, elinize emeğinize sağlık
...k24.02.2026Tam istediğim kıvamdaydı verilen ücreti hak ediyor
...n23.02.2026her zaman çok iyi ve çok hızlı ❤️
...u22.02.2026icine cok tatli bir not birakilmis ve siparisimden sapasaglam ve ozenli geldi tadida cok guzeldi
...n21.02.2026Mahbube inanılmazzzz
...ı09.02.2026Siparişim kurye nedeniyle biraz gecikti ama aranıp bilgilendirildim. Kendilerinden kaynaklı olmamasına rağmen çikolata ikramı göndermeleri çok inceydi. Meyveler taze,kruvasan çıtır ve çok lezzetliydi.
...l08.02.2026şaşırtmayan ve her zaman aynı hazzı yaşatan lezzet 🥹 notları ciddiye alıp her zaman ona göre gönderim yapıyorlar her zaman en favorim sizsiniz 🤍
...u01.02.2026siparişin üstündeki not cok kibardı gecikmenin kurye kaynaklı olduğuna dair ince düşünülerek not yazılmıştı teşekkür ederiz tatlıların tadı lezzetliydi
...n31.01.2026Her zaman ki gibi çok lezzetli çok hızlıydı teşekkürler 🩷
...n30.01.2026nezaman sipariş versem taze ve güzel geliyor ellerinize sağlık
...n26.01.2026Çikolataları çok güzel bol bol tadı muazzam
...a26.01.2026Özenli paketlemeniz değerli hissettiriyor emeğinize sağlık çok lezizdi🌸
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday10:0023:59
Friday09:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0610151745800001