rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Waffle
  • Express Teslimat

Lavinia Waffle & Chocolate

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
72. Sk. 6
...z23.05.2026İlaç gibi geldi teşekkürler
...k30.04.2026Porsiyon büyüklüğü yeterli, tadı da gayet güzeldi. Belki Belçika çikolası biraz daha fazla eklenebilirdi. Tatlı krizimi güzel bir şekilde geçiştirdim.Teşekkürler
...n28.03.2026saksıyı nedense beğenemedik. bulamaç gibi bişeydi ama bowl güzeldi
...r02.02.2026tadı gayet güzeldi, teşekkür ederim.
...ç22.01.2026lezizz
...ı15.01.2026ellerinize sağlık çok lezzetliydi malzemeler de boldu. kuryenize ve size notumuzu dikkate aldığınız için teşekkür ederim :)
...a17.12.2025Fiyat performans, iki kişi keyifle yiyoruz. teşekkürler.
...k14.12.2025Çok güzeldi, yalnızca çikolata kalitesi biraz daha iyi olabilirdi. Tesekkur ederiz.
...s13.12.2025asigim
...u09.12.2025Çatal bıçak seçimini yemeksepeti üzerinden yapmamıza gerek kalmadan keşke restoran ekleseydi. Yemeksepetinden çatal bıçak seçmeyi unuttuğum için mağduriyet yaşadım. Onun haricinde harikaydi tsekkürler
...z02.12.20253.9 mu??? 10 üzerinden 15lik bir yer! Bol ve taze meyveli geldi. Fiyatının çok üstünde bir performans❤️ Elinize emeğinize sağlık, çok teşekkürler🙏🏼
...s03.12.2025Çok lezzetliydi beklediğimden çok daha iyi geldi
...a30.11.2025gayet iyi bir fiyat performans ürünü, teşekkürler 👍
...u29.11.2025öncelikle ellerinize sağlık çok teşekkürler super Bi waffle'dı yumuşacık hamuru bol meyve ve çikolatası ile uzun zamandır yediklerim arasında en iyisi tebrikler
...s28.11.2025asik oldum bayildim bittim yine siparis ediyorum
...l23.11.2025Çok beğendik. Her şey çok boldu. Mutlaka deneyin. Teşekkür ederiz.
...ş20.11.2025Çok dolu dolu malzemeli güzel bir Waffle’dı
...n19.11.2025benzer restoranlar arasında meyvesi en taze, ve kalitesine göre diğer restoranlardan daha ucuz.
...n16.11.2025Oldukça taze geldi. Öğrenci olduğumuza dair düştüğümüz notu dikkate alıp ikram çikolatalı meyve gönderdiler. Sürekli tatlılarımızı burdan istiyoruz. An itibarıyla Ankara’nın en iyi tatlıcısıdır.
...m15.11.2025efsaneydi
...u14.11.2025Harikaaaaa
...n13.11.2025Açıklamada isteğimizi belirtmiştik titizlikle yerine getirmişler teşekkür ederiz çok beğendik
...n06.11.2025fevkalade
...r02.11.2025Harika bir waffle. Ne zamandır iyi waffle ararken lavinia’ya denk geldim. Ürünler çok güzel lezzetli
...n01.11.2025Çikolata soğuktu onun dışında ben beğendim. Ellerinize sağlık.
...i28.10.2025Yeni favori waffle’cimi buldum benden mutlusu olamaz!!!! Bu fiyata bu lezzet, bu kalite🫠 Inanilmaz harika mukoo
...ş26.10.2025utanmasam kartonu yalicaktim o kadar guzel yanisii elinize saglikk
...u18.10.2025çok beğendim tam ihtiyaç duyduğum tatlıydı. waffle da pancake de çikolatalar da gayet lezzetliydi meyveler taze ve tatlıydı
...ı16.10.2025Her şey çok güzeldi mini olmasına rağmen 2 kişi tatlı ihtiyacımızı karşıladı, çikolata hamur meyveler hepsi bol bol ve lezzetliydi elinize sağlık :)
...n16.10.2025Bu mekana bayılıyorum! Tatlıları enfes! Taze ve leziz! Tasarımlar şahane! Hazırlayanlar efsane! Bağımlısı olma ihtimalim var. Bu tatlış tatlıları midemizle buluşturduğunuz için teşekkürler! 🩷✨🫶🏼
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yasamlagida@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0938134797000001