rider-banner-icon
  • Pilav
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Pilavliyo Soslu Tavuk & Pilav

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Tuna Cd. 28/g
...l24.06.2026Dün yedim, tadı damağımda kaldı şimdi bidaha söyledim. yarın yine söyleyeceğim...
...k20.06.2026Teşekkürler ☺️
...n08.06.2026mükemmel tadı ve geç saatde söylemiş olsamda getirdiler biraz gecikmis olsa da kurye de çok nazik bir abimdi tavsiye ederim!!
...n08.06.2026Kocamandı mükemmel
...ı27.04.2026İndirim kullanmama rağmen herşeyi fazla fazla koymuşlar teşekkür ederim lezzet olarak zaten 10 numara
...r11.03.2026yediğim en güzel tavuk pilavdı elinize sağlık
...r08.03.2026her zaman ki gibi pilavliyo lezzeti 🤌🏻
...t05.03.2026Kurye arkadaş çok cana yakındı böyle insanların hizmet etmesi memnun edici
...z01.03.2026lezzet 10 numara
...r25.02.2026cok lezetli ve doyurucu, elinize saglik.
...n18.02.2026Standart plastik kaşığı daha kaliteli bir kaşık ile değiştirirlerse Michelin yıldızı bile alabilir
...u15.02.2026gayet lezzetliydi sıcak geldi tavuk miktarı boldu begendim
...z13.02.2026Çok güzel
...u02.02.2026Çok lezzetliydi elinize sağlık
...K30.01.2026Başta ufak bişey gelir sandım ama porsiyon boyutu harika beklentimin üstünde, parasını hak ediyor. Ben beğendim <3
...k21.01.2026Kurye arkadaş çok ilgiliydi güzel ve lezzetli
...r15.01.2026gayet güzeldi
...A15.01.2026Yemekler iyi güzelde notlar kâle alınmıyor galiba mali fiş istedim yok , kapı şifresi yazıyorum kurye zili çalıyor.bunlar harici tadı enfes
...k28.12.2025Güzeldi Pesto tavuğa tam olmuş hatta okadar fazlaydı ki bitiremedim 🔥 pilavıda güzeldi, kurye 15 dk da getirdi helal olsun, kolay gelsin
...Y23.12.2025İlk defa tavuğu pilavdan fazla koyan bir işletme görüyorum. Kekikli tercih ettim, tavsiye ederim. Afiyet olsun.
...ı13.12.2025lezzet,porsiyon muazzam
...n12.12.2025Tavuk çok güzelde sadece pilav biraz lapaydı
...ı11.12.2025Çok hızlı geldi teşekkürler
...k02.12.2025Gayet güzel ve lezzetliydi ellerinize sağlık.
...m21.11.2025Nezaman sipariş versem aç kalmıyorum. Herzamanki gibi Gayet doyurucu ve lezzetliydi.
...m20.11.2025Hep gidip yerdim siparişte de gayet lezzetli, pek sıcak gelmedi ama lezzetinden dolayı kırmayacağım…
...a19.11.2025Güzel ama kurye fazla para aldı kendi kendine bahşiş aldı galiba 270 tutan siparişe 300 verdim 5 tl para üzeri aldım şaka gibi
...n18.11.2025Kayseri de üstüne tanımam soslu tavuk yiyeceğiniz tek adres 💕💕💕💕harikasınız pilavlıyooooooooo.... bende bayılıyooo❤️‍🔥❤️‍🔥💜
...n13.11.2025Gayet güzel ve lezzetliydi elinize sağlık
...y06.11.2025pilav yumuşacıktı sanki önceden marine edilmiş gibiydi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0005:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mustafaemre.eritir@hs01.kep.tr

MERSIS No: