rider-banner-icon
  • Kahve
  • Express Teslimat

Nevada Coffee

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İNÖNÜ MAH. HALKALI CAD. NO: 208 /1A KÜÇÜKÇEKMECE/İSTANBUL
...z21.06.2026Çok güzel olmuştu kim yaptıysa ellerine sağlıkkkkk :)
...l07.04.2026sıcak ve kısa zaman elime ulaştı
...y13.10.2025birçok yerde chai tea içtim açık ara fark ile buradakinin lezzeti hiçbirinde yok, ne zaman eve söylesem bardağın üzerine çok tatlı bir afiyet olsun yazısı yazılıyor buradan sipariş vermeye bayılıyorum
...k22.09.2025teşekkür ederim
...u19.08.2025Çok güzel yapıyorsunuz matchayı
...r15.08.2025Çok lezzetli
...r06.08.2025Sıcak latte istemiştim ama iced latte geldi, ama sürekli kahve aldığım yer, tadı güzel 👍
...Y04.08.2025Efsooooo❤️❤️❤️
...a16.06.2026teslimat hizliydi icecekte guzeldi sadece kurabiye biraz bayat gibiydi oda paketli olmasindandir
...k22.10.2025Sipariş çok önemliydi çok memnun olduk sadece biraz kahve acıydı seçeneklere açım olsun hafif mi olsun eklenirse bence daha iyi olur�
...n13.04.2026pastam düşmüş ve şekli bozulmuş şekilde geldi
...m11.12.2025Kahveler geldiğinde dökülmüştü yalandan streç kağıdına sarmışlar. Tatlıyı da muhtemelen elimizle yiyeceğiz çünkü kaşık göndermemişler.
...a06.11.2025Üç peynirli bagel yerine gönderdiyiniz kurudomatesli bagel o kadar sertdiki dişim kırılacaktı ve kuryeni kahveleri full etrafa dökülü şekilde getirmiş . Kahvelerin tadı güzel olduğu için kıyamadım 2
...n21.05.2026Yulaf sütü istedim
...i12.04.2026Siparişimdeki macaron görseli bana farklı bir şekilde geldi
...r20.12.2025Cok kötu bir sipariş süreci oldu gerçekten bunu beklemiyordum
...l17.12.2025yine pipet gönderilmemiş. gerçekten kahve mi içiyorum yemek mi yiyorum belli değil. kapağını açıp içmek zorunda kaldım. ağzıma buz geliyor midem bulanıyor. ve bunu hep yapıyosunuz????
...r15.11.2025White choclate mocha söyledim içinde espresso yoktu. Baristanızı tekrar değerlendirin bence. Onun dışında paketleme ve ürünün sıcaklığı iyiydi.
...k15.09.2025sıcak americano istedim soğuk geldi
...r07.09.2025Göründüğü gibi değildi frappe siparişinde hiç üstündeki krema yoktu ıce latte gibi geldi
...h06.08.2025Çok kötü 👎
...k14.07.2025Fazla olduğu için mi özenilmedi bilmiyorum ama bebek maması gibiydi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nevadarestorant@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0631199596300001