rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Bolulu Hasan Usta

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
AHMET EFENDİ MAH. 8920/1 SK. NO: 1 D ÇİĞLİ/ İZMİR
...n30.05.2026çok hızlı gönderim, kaliteli ürünler
...k29.04.2026Her zamanki gibi mükemmel
...r16.03.2026Puding yav bu bildiğin, ama dondurması çok güzeldi bir de fındık poşetlerini ıslak mendil sandığım için fındıksız yedim :(
...r12.03.2026Harikaydı.
...r10.03.2026Harikaydııı çok taze ve hızlı geldi . Elinize sağlık kolay gelsin
...ş27.02.2026Yanlış adres yazmışım sağ olsun kurye ilgilendi benden dolayı vakit kaybetti ilgisi ve ayırdığı zaman için çok teşekkür ederim
...ş02.02.2026Harika bir künefe. Sıcacık geldi. Şerbeti harikaydı. Teşekkür ederiz ellerinize sağlık. Herkese öneriyorum.
...z10.12.2025Çok güzel
...z09.12.2025Ekler çok güzel
...l28.09.2025hız ve kalitenin ismi
...N16.07.2025Adam gibi adam not isteğimi de yolu bilmememe rağmen aramasına kral not verilir Atacem kral
...r08.07.2025Mükemmeldi
...Ş21.06.2026pastaları evet çok güzel ama porsiyon olarak biraz küçük "bize yeter" diyor pastanin altinda ama bir kişiye bile yetmedi 😁🤭
...n27.02.2026Künefe çok temiz yapıldığı belli lezzetide harikaydı ama sanırım şerbeti biraz daha olsa tadı cok daha guzel olurdu. Elinize sağlık
...z05.08.2025Dondurmaları oldukça başarılı buldum.
...u13.01.2026Üzeri için tarçın koyulmamis çok uğraş gerektiren birşey değil yani
...n06.01.2026Orta ayar idi. sanırım künefe yerinde yenmeli yolda soğuyor olabilir
...ı13.11.2025skt yakın ve lezzetsizdi
...y02.01.2026Tatlıcıdan aşure alınmazmış almayınız
...k31.12.2025tavukgöğsü kazandibi güzeldi fakat cheesecake maalesef resmen bayattı
...n27.09.2025iyi
...n24.09.2025Cevizli tahinli süt baklava söyledim ancak tahini yoktu çok hızlı geldi güzel ve tazeydi ancak istediğim tahinli olmasıydı
...u08.08.20251/2 kg. susamlı kurabiye gelmedi, herhangi bir bilgi de verilmedi. Ama parası alındı ve bunun yanı 490.- tl iade edilmesi gerekir. Acil dönüş yapılmasını rica ederiz.. .
...y14.06.2026Ürün cok yumusak bazıları geldiginde ortadan parcalanmisti
...r03.06.2026Ürün seçip parasını ödeyip sipariş veriyorsunuz kafalarına göre çok farklı şey yolluyorlar. poşette ne bir peçete ne de ıslak mendil vardı.
...i19.05.2026Kaymak diye sattıkları ürün 10 gram ve lezzeti çok kötü
...n05.04.2026sütlaç bildiğin ekşimiş, yiyemedik.
...n27.03.2026Sütlaç bozuk geldi inanılmaz
...A31.12.2025Şekerpare hariç tüm tatlılar ters dönmüştü hepsi batmış Allah aşkına para veriyoruz biz bunlara bu nasıl teslimat ! Canlı desteğe bile bağlanamıyorum !
...ı06.10.2025Çok kötü bir künefeydi, kaymak da tamamen erimişti. Daha önce beğendiğimiz için söylemiştik ama iki künefe arasında bu kadar fark olamaz son oldu
Monday,Friday09:1521:45
Tuesday09:1521:30
Wednesday,Sunday10:0021:45
Thursday09:3021:45
Saturday10:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0461096114300001