rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Laya Dessert & Coffee

4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Laya Dessert & Coffee, M.Şahabettin Önal Çarşı Cd. no:2
...i01.04.2026harika ,gercekten her zaman siparis verebilecegim yer olacak .Emeklerinize saglik
...m29.01.2026Hepsi efsane ama keşke min sepet ücreti bu kadar fazla olmasa önceden böyle değildi. Çikolatası çok kaliteli spoonful un muhallebisi süper. Diğerleri normal de spoonful deneyin kesinlikle.
...n15.01.2026Semtin en iyisi
...n24.10.2025Harika, teşekkürler.
...a20.10.2025Her biri ayrı lezzetli ve taptaze ellerinize sağlık 🥰
...n18.12.2025Ellerinize sağlık waffle çok güzeldi ama spoonful için aynı şeyi söyleyemeyeceğim kolay gelsin
...R14.06.2026Kruvasanın kreması yeterli gelmedi bana.Biraz daha fazla olursa daha iyi olabilir
...U27.11.2025İlk zamanlar çok güzeldi ama sonradan bozdu çok pişmiş geliyo yanık gibi bide çok geç geliyor bayağı ilk zamanlardaki gibi yapsalar çok iş yapar bence.
...n14.12.2025Aynı ürünleri ikinci kez söyledim. Waffle’da kullanılan çikolata ve spoonful’daki krema çok kaliteli. Bu ürünleri de zaten bu iki malzeme taşıyor. Geç gelmesi eleştirileri haklı ama kalitesi çok iyi.
...n18.10.2025kesinlikle tavsiye ediyorum çok özenli ve ilgililer notlara dikkat ediyorlar. kuryeye de özellikle teşekkür ederim biraz uğraştırdık 🙏
...n19.09.2025Yediğim en iyi san sebastian olabilir gerçekten, trileçe asla baymadı. Kahve çekirdeği çok kaliteli belli ki elinize sağlık.
...u19.09.2025Çok lezzetliydi elinize sağlık ambelaj ve paketleme özenli ve temizdi. Zamnında geldi.
...n20.08.2025Waffle söyledim. Gerçekten harika. Tadı çok iyi insanı baymıyor ve çok lezzetli. Fiyat çok güzel.
...y14.08.2025Waffle mükemmeldi. Teşekkürler
...z11.08.2025Dubai cup cok guzeldi ama birazcık daha çikolata sosu konabılırmış lotus cup muhallebi yakışmamış krema olmalıydı onun yerıne hızlı teslimat
...z11.03.2026Fiyat artmış ama malzeme azalmış taban çikolata waffle hamurunun çoğu yerine temas bile etmemiş tek bol olan şey sütlü patlaktı
...r28.12.2025Kahveler bardağı eritmiş, karıştırıcılar kahvenin içine düşmüştü. Soğuk kahve için pipet yollanmamıştı. Kahve ise fena değildi.
...k19.11.2025Waffle ne yazık ki hazır sosla yapılmış, beğenemedim. Dubai cup idare eder. Ne yazık ki beklentimi karşılamadı.
...y13.09.2025gelen spoonful görseldekinin yarısı ve asla lezzetli değil, sıcak flat white istememe rağmen soğuk flat white geldi, caramel macchiato fena değildi. çok hızlı geldi. sadece bunun için 2yıldız
...v18.08.2025Dubai cup iyi denebilir fakat, Belçika waffle asla göründüğü gibi değil genel olarak malzemesi çok azdı sayarak koymuşlar resmen ekstra antep tozu söyledik üstünde yok denecek kadar az miktardaydı.
...n04.09.2025tatlılar güzeldi ancak hem çok geç hem de yanlış geldi
...n26.02.2026söylediğimiz çoğu malzemeyi eksik koymuşlar tadı da çok iyi değildi sadece 1 malzeme koyup göndermişler
...r23.02.2026Siparişim yanlış geldi ve muhattap alabilceğim kimse yoktu aramaları açmadılar hiçbir şekilde roll kruvasan sipariş verdim normal kruvasan geldi çok kötüydü sanki hamur bayat gibiydi
...n14.02.2026Kapları küçülmüş, ve geldiğinde dökülmüş haldeydi
...ı02.10.2025Tiramisu kreması ekşimişti. Trileçenin karameli pütür pütürdü. İkisinin de tadı çok kötüydü bir kaşık alıp attık. Boşa giden bir harcama oldu
...r07.09.2025Daha önceden cam kavanozda tatlıları getiriyorlardı, şimdi plastiğe geçmişler Üstelik bu durum porsiyonları yarı yarıya küçültmüş. Ice Americanonun içinde buz yoktu
...l05.09.2025Kurye çıktıktan 45 dk sonra teslimat yaptı (Örenden Burhaniye). Teslimat esnasında hiçbir özür belirtilmedi, neden geciktiğini sorunca “elimde sipariş vardı onlarla ‘oyalandım’” dedi :D cup dökülmüştü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday11:3023:59
Tuesday10:3023:59
Wednesday,Friday,Saturday10:0023:59
Thursday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Temmuz Yetkinler

Laya Dessert & Coffee