rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Lavinia Waffle (100. Yıl)

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
1025 sokak no 2
...a25.02.2026Çok severek yiyorum hızlı geldi
...n23.02.2026mükemmel ötesiii
...l02.02.2026Gayet hızlı geldi ve lezzetliydi
...u31.01.2026Çabuk geldi sıcacık ve lezzetliydi. tekrardan tercih ederim ♡
...u08.01.2026lezzet ve hiz gayet iyiydi
...n22.12.2025Çok hızlı ve sıcak bir şekilde geldi meyveleride taze doğranmıştı çok teşekkür ederiz
...i09.12.2025çok iyiydi
...a26.11.2025Ürün sıcak ve hızlı geldi beğendik kurye arkadaş sağolsun
...n19.11.2025Waffle lezzetliydi. Lavinia box ın çikolatalarını unutmuşlar 😁 Gelen herşey özenli olduğu için evde de güzel çikolatamız olduğundan dert etmedik… ama ana malzeme sonuçta.Misafirimiz olsa üzücü olurdu
...a28.10.2025Restorandaki lezzet ve görüntü çok güzel siparişte o kadar iyi değil ama ben yinede çok seviyorum
...n24.10.2025Ayy bayıldım tatlılara yaa. Özellikle dondurmalı brownie olan cup aşırı aşırı iyiydi. Kesinlikle tavsiye ediyorum
...n06.10.2025malzemesi bol ve güzeldi teşekkürler
...k04.10.2025Muhteşemdi. Meyvesi, çikolatası. Posiyon miktarı, sunumu muhteşemdi
...k30.09.2025Yine her zamanki gibi mükemmeldi 👌🏻
...a28.09.2025Şehirdışından sipariş etmiştim hem isteklerime önem vermislerdi hemde hızlı gönderim sağladılar çok teşekkür ederimm
...n20.08.2025Meyvesi çikolatası hepsi yerinde çok güzeldi
...k13.09.2025Gerçekten mükemmeldi bundan sonra hep sipariş vereceğim ellerinize emeğinize sağlık :)
...r01.09.2025Sende, ben imkansızlığı seviyorum, fakat asla umutsuzluğu değil... Notun muhteşemliği tatlı ile yarışır elinize sağlık))
...a13.08.2025Ellerinize sağlık çok lezzetli ve paketlenmesi De iyiydi
...u02.08.2025Tatlıda ufak bir problem yaşamıştık fakat yeniden gönderdiler ilginiz için çok teşekkür ederiz tatları da muhteşem bayıldıkk 😋😋
...r06.12.2025hamur fazla pişiriliyor bence bu yorumları ciddiye alın, sos, meyveler güzeldi ama ürün bana öyle bir geldi ki waffle hamurunun üstünde meyve yoktu hepsi kutuya dökülmüş yemin ediyorum
...ç09.10.2025Kare olan waffle yanıkdı maalesef geri kalan herşey 4 4 lükdü bir puanı ondan kırdım baya yanıkdı wafflı
...n21.08.2025Meyveleri tazeydi çikolatası çok güzeldi ama waffle tabanı yanmıştı. Keşke bu şekilde göndermeseydiniz.
...r05.06.2026Çok az, çikolata Belçika çikolatasına benzemiyor
...r02.06.2026Tatlılarınızı çok seviyoruz 100.yılada gelip yiyoruz ama eve söylediğimizde çikolatasını çok az katıyorsunuz ☹️
...m29.04.2026Porsiyon olarak doyurucu değildi waffle hamuruda neredeyse yok ama meyvesi fazlası ile vardı
...k27.03.2026Kola yerine fanta gönderildi. Waffle hamuru fazla pişmiş ince ve sertti. Teslimat hızlıydı
...p24.01.2026afitap in açıklamasında krem şanti yok ama gelende krem şanti var yiyemedik çöp oldu. kahve bardaklarında geldi zaten krem şantili afitap ve Eftelya. afitap dışında diğerlerinin lezzeti fena değil .
...z09.10.2025sırf lezzete 3 yıldız verdik kapıda kredi kartı seçneğini seçmiştik kurye şarjım bitti ya telefonumuşarj edin ya da iptal edeyim dedi nakit ödemek zornda kaldık kuryeyi değerlendirmemiz 10 üzernden 0
...r26.08.2025Eh idare ederdi
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:00
Wednesday11:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: sahinkahvelmtdsti.18@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0797082025400001