rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Beefco Kampüs

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Dr. Rahmi Karahasanoğlu cad B blok NO: 3 /1 B
...ş30.05.2026Gayet güzeldi elinize sağlık
...n05.01.2026Özenli paketleme ve sıcak teslimat için teşekkürler
...n02.01.2026Çok lezzetli çok güzel ama lütfen yağınızı değiştirip kaliteli bir yağ alın
...l25.12.2025Çok sevdiğim bir işletmeydi ama ilk defa buradan sipariş verdim. Yarım saatte geldi, sıcaktı ve aynı lezzetteydi.
...n23.12.2025Harika bir lezzet
...u19.12.2025gayet iyiydi
...l23.11.2025İstediğimiz şeyleri yerine getirdiğiniz çok teşekkür ederiz 💕
...n11.11.2025Yemekler güzeldi, elinize sağlık. Kola gelmedi maalesef ama ücret iadesi yapıldı.
...r30.10.2025Müşteri memnuniyetini gözeten nadir işletmelerden. Hem yemeği çok güzel hem de kurye çok hızlı. Tebrikler.
...u27.10.2025çok hızlı geliyor kurye abi cok tatliydi tesekkurler
...M24.10.2025çok beğendim gerçekten ızgara köfte kuponla aldım normali belki bi tık pahalı olabilir ama günümüz şartlarında fena değil patatesi baya boldu tadı da çok güzeldi paketlemesi de güzeldi
...r22.10.2025Lezzetli
...e15.10.2025hem lezzetli hem de sıcak ve hızlı geldi
...n14.10.2025Ben herşeye kusur bulan biri olarak çok beğendim.. içinde gerçek kaliteli et , on numara özenilmiş patates,mükemmel tütsülü ekmeği ,süper paketleme ve tam verdikleri saatte kapıda olan efendi birkurye
...i25.09.2025Sucuk 10 numara idi ama biraz daha ince kızartılmalı zira içleri çiğ kalmıştı
...ş24.08.2025Kurye abi çok nazikti teşekkürler
...s19.08.2025paketleme çok hoşuma gitti tadı da lezzetliydi
...k12.08.2025Yemek çok lezzetliydi patatesler tazeydi , yemek gösterildiği saat aralığında geldi cok tesekkürler
...r05.08.2025Sivasta yediğim en iyi burgerdi. Çok lezzetliydi porsiyonu doyurucuydu. Gönderdikleri ikram soslar için ayrıca teşekkür ederim:)
...ı14.09.2025Ekmek bazen iyi bazen ise istediğimiz gibi olmuyor onun dışında lezzetli ve güzel
...ş20.08.2025Aslında yemek gayet güzeldi daha önce de sipariş etmiştim fakat bu kez içi çiğ kalmıştı dikkat ederseniz sevinirim
...r10.08.2025Ekmeği her seferinde bu sefer yapmazlar demem rağmen yakmanız restorant ile aramız araçla 1. Dkk yürüyerek 5 dkk ,1 saat olmamalı siparişi getirmek
...r18.09.2025Hamburger çok güzeldi kurye tam saatinde geldi. Başarılı..
...y19.02.2026Hamburger değil. Köfte ekmek olmalı bunun adı. Çünkü ekmeğin arasında sadece bir peynir var birde et. Ne karamelize soğan var ne bir sos. Sadece kızartma güzeldi.
...n25.07.2025lezzeti de sıcaklığı da gayet güzeldi. sipariş teslim süresi idealdi. teşekkür ederim
...n24.11.2025Lezzeti tartışmasız ancak kendi şubeleri kadar özenli değil maalesef patates çiğ ve 15 adet falan gönderilmişti
...k25.10.2025Aşırı yanık geldi .Kömür yemek istesek kömür revziden sipariş verırdik .yıldız emeğe
...l25.12.2025cok gec ve soguk geldi
...a31.07.2025Çok geç geldi ve yanıktı dikkat ederseniz sevinirim iyi çalışmalar
...t22.12.2025Yemek o kadar geç geldi ki patates lastik gibi olmuştu ekmeğin içindeki et kayış gibi olmuştu.
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:30
Wednesday11:3020:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok