rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Bientat Ev Yemekleri

3.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ADRES:Özgür mah gazi cad no77/a Burdur merkez
...y28.05.2026Küçük kızım sadece burdan söylediğimde et yiyor 😁
...y20.04.2026Kavurma bazen çıkmıyor bazen erken bitiyor üzülüyoruz 😔
...n31.01.2026Çok lezzetli ve güzeldi ellerinize sağlık. Hediye için çok teşekkürler. 👏👏👏
...z23.11.2025çok lezzetli ve sıcaktı. özenli paketleme ve temizdi. teşekkürler
...ü07.11.2025Yemekler sıcak ve güzel bir paketlemeyle geldi porsiyonlar gayet doyurucuydu ikram tatlıda çok güzeldi teşekkür eder ve tavsiye ederim
...ş27.10.2025Burdur standartlarının çok üstünde mükemmeldi.
...ı16.10.2025gecenin bu saatinde gercekten börek cok taze ve corba sıcak ve güzeldi elinize sağlık
...n28.08.2025mükemmel lezzet anne eli değmiş gibi hızlı ve sıcak teslimat ikramlar için teşekkür ederim
...t15.08.2025yemekler güzel. fakat browni efsane... elinize sağlık.
...i07.08.2025Tatlı dokunuşu güzeldi, sıcacık geldi bayıldım teşekkür ederim.
...n26.07.2025İnanılmaz lezzetliydi
...n12.07.2025mükemmel bir lezzet çok hızlı geldi tertemiz 👍👍👍kazancınız sonuna kadar helal olsun🌸🌸
...r12.07.202514 dakikada geldi ben şok oldum. Yemeğim tadı da gayet iyiydi bitiremedim çok geldi. İkram olarak revani göndermişler teşekkür ederimm.
...r02.08.2025Yemekleriniz çok lezzetli ama porsiyonlarınız çok küçük. Ev yemekleri dolu dolu geldi ama makarnalarımız yarım kutu geldi maalesef:(
...r02.09.2025cheesecake çok hoşuma gitmedi ancak tavuk pilavı ortalamaydi paketleme iyiydi yemek çok sıcaktı
...t08.11.2025Her zaman nefis. teşekkürler.
...k19.10.2025Zamanında sıcacık bir şekilde geldi ikramınız için çok teşekkür ederim ne istersiniz var 7/ 24 hazır teşekkürler Bientat 💯
...ç06.08.2025Hepsi çok güzeldi. Sadece porsiyonlar biraz azdı. En fazla 20 dakika içinde geldi. Tatlı da göndermişler. Ellerine sağlık herkese tavsiye ederim.
...n16.03.2026Sipariş yanlış geliyor ama bunu belirtmiyorlar ücretini verilen sipariş üzerinden alıyorlar
...a30.06.2025Ben servisi çok beğendim. Tat olarak tavuk baget çok lezzetli değildi ama kötü de değildi. Tatlı ikramı için teşekkürler ve ayrıca köpek maması da çok ince bir davranış:) emeği geçenlere şükranlar :)
...y28.04.20262 çorba 2 tatlı söyledik servis seçtiğimiz halde kaşıklar sonradan mı geliyor arkadaşım eliyle yedi onun dışında çikolatalı eklerin dolgusu limonluydu en azından ikram güzeldi
...n18.04.2026Yemekler sıcak ve güzel ama tavuk miktarı o kadar azdı ki,Gramajlarınızda 150gr tavuk yazıyor bunu savunacağınızı bildiğim için ölçtüm biberle tam 99 gr. porsiyonları arttırın ya da doğru yazın yazık
...L22.09.2025tavuklu sebzeli noodle yerine sebzeli noodle göndermişler ,lezzet ve sıcaklık gayet güzel köz patlıcan çorbası sadece biraz fazla sulu ,3 puanı tavuktan kırıyorum çünkü sebzeli makarna yemiş oldum
...y26.08.2025Kremalı körili tavuk söyledim, ızgara tavuk göndermişler, dağ kekikli kremalı tavuğun da kreması kesilmiş gibiydi. Uzun süredir söylüyoruz ilk kez böyle bir durumla karşılaştık. Daha özenli olunmalı.
...k22.08.2025Porsiyonlar küçük tadı orta
...k11.06.2026Paketlemesi çok güzeldi çok beğendim ama lezzet olarak çok iyi değil sosları çok az ve yemeğim bir garip kokuyordu
...l01.06.2026çorbanın içinden peçete çıktı kurye de 4-5 saat sonra siparişi teslime çekti
...n21.04.2026yemeklerde tatlıda iyi değildi yanlış sipariş p.üstü kavurma yerine üstüne et sote gönderilmiş domates biberden et gözükmüyor K.budu köfte kokuyordu püre hariç hiçbirini yemedim boşa para verdim👎
...k08.08.2025yemekler kötü değil ama bibere tuza para almayi biraksaniz
...y10.09.2025Tavuklu pilavın tavukları resmen bozulmuştu aşırı kötü bir kokusu vardı yiyemedim, ispir fasulyesi lezzetliydi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday07:3023:59
Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday07:1523:59
Friday07:4523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nefise.uguz@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

NEFİSE UĞUZ

Bientat Ev Yemekleri