Osmanbey cad. No:16...R03.01.2026Sıcaktı ve doyurucu
...R03.01.2026Sıcaktı ve doyurucu
...k26.12.2025Lezzetli hızlı işlerin severek yapan arkadaşlara teşekkür ederim Gümüşhane içinde işini yapan esnafda varmış
...n28.10.2025Kurye furkan bey çok iyiydi sıcak getirdi yemekleri çok ilgiliydi
...ş17.06.20262 kere sipariş verdim, ikisinde de ayranı büyük söylememe rağmen küçük gönderildi.
...r26.03.2026Normalde her gece sipariş veriyoruz çok güzel olurdu ama bu defa maalesef kötüydü
...r05.10.2025yemekler güzel fakat çok geç geliyor 1 saati gözden çıkarmanız lazım beklemek için :)
...r14.03.2026Yine mükemmel bir tavuk pilavdı fakat notu okumaya özen gösterirseniz sevinirim
...ı28.02.2026Arkadaşlar pilavı olsun üstüne koydukları tavuk olsun hepsi gerçekten fazlasıyla ve doyurucu gözü kapalı sipariş edin. Getiren genç arkadaşlara da teşekkür ederim ezana yetiştirdiler Allah razı olsun.
...k28.06.2025begendim
...l12.04.2026Tat,lezzet olarak en iyi firma ama siparişlerin %80’ini öğrenciler veriyor bence öğrenciye göre çok pahalı fiyat
...ç19.06.2026mercimek çorbası söyledim asla parasını haketmiyor içtiğim en kötü çorbaydı çöpe attım direk yarımda limon göndermişler sıkılmış
...ı19.06.2026körili tavuk istedim ama tavuk pilav geldi sipariş hem 1 30 saat sonra geldi hemde yanlış geldi rezalet
...ı18.06.202640 dk den daha uzun bi sürede geldi çok yavaş
...ş11.06.20263 saat sonra geldi dondurma istedim puding geldi devam böyle
...ü06.06.20261 saat 20 dakikada yemek geldi üstüne birde yanlış getirmişlerdi soğuktu yediğim yemekden birşey anlmadım
...l04.06.2026Pilav salatası mı bu herşey içinde karışık turşu lahana mısır tadı da gerçekten kötüydü kesinlikle fiyatına değmez
...l04.06.2026Bu kadar az porsiyona 200 tl vermek akıl kârı değil hemde öğrenci şehrinde
...n11.04.2026ayıp olmasın diye 2 kaşık pilav koymuşlar
...n08.04.2026Yemek çok geç geldi ve yemek aşırı soğuktu arıyorum 1 saattir 10 dk ya gelecek diyip duruyorlar
...n18.03.2026Yorumlara aldandım iyidir dedim kavurma sipariş verdim ekşimiş kokmuş bişey geldi ayrıca kavurmada et olur biber domates kavurması sipariş vermedim.çorba ve pilavda vardı menüde yiyemedim çöpe attm
...I18.01.2026Tavuklu pilav menüm gelmişti sade pilav yoktu bir de öğrenciyiz diye yazmıştık belki özenirsiniz diye siparişimizi de göndermediniz
...n05.05.2026Çok az gönderdiler almayın aldırmayın ayıp olmasın diye iki kaşık koymuşlar
...s16.01.2026Arkadaşlar kesinlikle tavsiye etmiyorum paranıza yazık müşteri memnuniyeti sıfır konuşma tarzı sıfır
...n29.12.2025Elinizde yoksa stokta yok yazacan bu kadar mı zor
...ı16.08.2025Berbat
...z18.08.2025Et sote çok azdı et yoktu ki parayı sebzeye mi verdim yani sıcaklık iyidi.
...ı16.08.2025Soğuk geldi ve tadı çok kuruydu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59
Satıcı Ticari Unvanı
Furkan Gergin
Gece Express Pilav & Burger