rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Baydöner İskender

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Barbaros Mahallesi Atatürk Caddesi No:207 FLL:409 17020 Merkez/Çanakkakale (17 Burda AVM Baydöner)
...a25.06.2026kurye çok kibardı. yemekde lezzetliydi
...K31.05.2026bu işi yapıyorsunuz düzeltmişsiniz kendinizi
...l30.05.2026hızlı sipariş güzel paketleme ve lezzetli
...ç22.05.2026Sıcak geldi yapı salçası boldu
...n15.03.2026Elinize sağlık çok güzeldi her şey. Kurye de tam vaktinde geldi. İyi ki sipariş etmişim.
...a19.04.2026Sıcak ve çabuk geldi gayet lezzetli colanın 450 ml olması dahada güzel oldu elinize sağlık
...n22.03.2026çok iyi .
...z16.03.2026buz gibi olması dışında sorun yok.
...n12.03.2026Sosu çok azdı ama lezzetliydi.
...n07.03.2026nefis
...y06.03.2026Çok güzeldiii sıcacık ve güzel paketlenmiş bir şekilde geldi 🫶🏻
...y02.03.2026lezzet olarak hep güzel ama daha küçük porsiyon çıkarın nolurrr midesi kük olanları da düşününn
...e25.02.2026herşey sıcak ve çok güzeldi
...n25.02.2026Kurye arkadaşa çok teşekkür ederim hızlı servisi için adamsın
...z19.02.2026Güzeldi ama porsiyonları iyice küçültmüşler :(
...z21.01.2026Gayet güzeldi
...r05.01.2026gelen ürünlerim hem lezzetli hem sıcacıktı teşekkürler
...n20.12.2025Elinize sağlık çok güzel… Sipariş vermek isterseniz kesinlikle doğru adres !
...b18.12.2025biraz daha sıcak gelebilirdi
...n07.12.2025Gayet güzeldi ayrıca kurye çok hızlıydı.
...l21.11.2025öncelikle paketlemenizi değiştirmenize çok sevindim çok güzel olmuş. Tadı çok güzeldi ve sıcak geldi. Yalnızca salçası benim için çok tuzluydu. Göreceli olmadığı için puan kırmıyorum.
...z17.11.2025Çok güzeldi çok sıcaktı çok sevdim elinize sağlık
...u03.11.2025Avm de yedim iyiydi sonra evde sipariş verecektim puanı 3.1 yinede yedim servis çok iyiydi bir paket İskender ancak bu kadar özenli gelir sırf puan yükselsin diye girip özellikle yorum yapıyorum
...n03.10.2025bize ok.
...n31.08.2025Kampanyalardan ve lezzetten memnunuz. Teşekkürler. <3
...k26.07.2025döner lezzetli. kuryeniz kibar ve eefendi. teşekkürler
...n22.07.2025Titiz, temiz, ahlaklı işletme. Ailecek memnunuz. Teşekkürler.
...n08.03.2026Tat olarak iyi fakat etin porsiyonu azalmış gibi geldi
...r31.01.2026Hersey cok iyide sos az doluyosunuz ekmeklerin yarisi islanmiyo bile.
...z04.09.2025Döner sıcak ve lezzetliydi. Ancak çatal bıçak yoktu.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 71040346291503