rider-banner-icon
  • Restoran Teslimatlı

Bülent Börekçilik

3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Mahmutlar Mahallesi Atatürk Caddesi Sultan Apartmanı No:174/A Alanya Antalya
...a29.05.2026baya güzeldi
...t16.05.2026Çok güzeldi kurye de kibardı hızlı geldi baklava da istiyecektik kalmamıştı
...i12.01.2026Harika
...t04.12.2025Teslimat çok hızlı geldi kurye arkadaşlara teşekkürler
...t21.11.2025Sıcacık geldi ilgilenen herkese teşekkürler
...ı24.09.2025Börekler Güzel… Servis Güzel… Menüde Yazan Spatula Ve Turşu Gelmiyor… Kaç Sipariş Verdiysem Spatulayı Asla Göndermiyorlar…
...n13.07.2025Sıcak ve hızlı geldi ellerinize sağlık..
...s30.01.2026Börepün kalitesi ve tadı tamamen ustanın o günkü keyfine kalmış.. Şansınız varsa güzel börek yersiniz..
...ı24.11.2025Bu kadar yağlı olmak zorunda mı birde söğüş tabağı o kadar minikki o para eder mi bilmiyorum hayırlı işler
...t16.05.2026Siparişimiz çok hızlı geldi kurye firmasını değiştirmişler şu anki mevcut olan kurye firmasındadaki arkadaş çok kibardı ürünüm sıcak ve hızlı geldi
...r29.08.2025Sürekli sipariş veriyoruz. Börekler çok lezzetli, ama Buseler 2 yıldız çekiyorum çünkü 1 saat sürüyor gelmesi, bunda calismalari gerek.
...r01.07.2025Porsiyon çok az
...i03.01.202610/10
...r10.12.2025çok hızlı geldi sıcaktı teşekkürler
...z02.10.2025Gayet guzel bol kaşarlı börek ama tat yok tuz yok neden ?
...k12.06.2026Uzak bir yerde olmadığım halde siparişim 1 saatte anca geldi porsiyonu olması gerekenden kücüktü ve soğuktu kurye gecikmesi de değil sipariş 40dk sonra kuryeye testlim edildi
...ç03.09.2025Kahvaltı olarak söyledik öğle yemeği olarak yedik. Bu kadar geç gelemez yani gerçekten gelene kadar iştahım kalmadı. Hiç tavsiye etmiyorum
...r13.08.2025En köşeyle beraber 4 dilim gelmiş 500 grm gelme şansı sıfır
...s14.06.2026Soğuk geldi üç adet turşu biber 2.03 domates 2.03 salatalık zeytinler Çürük idi hiç memnun değildim
...n02.05.2026Börekler lezzetli herhangi bir sıkıntısı yok yalnız kurye telefonla arayıp asansörden almamı söylüyor paketi yoğunluk varmış biz de yoğunluk oluşturmamak adına bir daha sipariş vermemeye karar verdik
...r25.04.2026Börek kötüydü Servis hızını söylemiyorum bile gerçekten 2 saate anca geldi Cok gec geldi tadı tuzu yoktu
...ş18.02.2026bülent börekçiliği birde bursada denemiştim birde burda şans vereyim dedim burası da iyi değil genel olarak marka kötü bir peynirli börek geliyor sanki dersin su böreği. tavsiye etmiyorum.
...y01.11.2025geç geliyor sipariş
...a19.10.2025servis çok yavaş malesef belirtilen süre içerisinde teslim edilmiyor
...z13.10.2025şöyle bir durum var kuryeleri canı isterse çay getiriyor istemezse getirmiyor bana net bir şekilde şunu söyledi , dedim çay vardı dedim ha ben istemedim ya dedi
...z13.10.2025Çok kötü yani şöyle söyliyim çay yazıyor mesela söylüyoruz değil mi kuryenin verdiği cevap ne biliyor musunuz ha ben istemedim ya dedi böyle bir cevap yok
...n07.10.2025Tek kelimeyle rezalet sipariş vermek kesinlikle pişmanlık
...i05.10.2025Kıyma kokuyordu
...l01.11.2025Çok geç geldi yetmezmiş gibi kurye evi bulamadı dakikalarca telefonda beni oyaladı sonra da önüme atıp gitti berbat bir deneyimdi. Böreğin peyniri yağı da donmuştu
...ş23.11.2025porsiyonlar eksik, lezzet kara kuru . kupon var diye sipariş verdim asla tekrar
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday07:4517:00
Thursday07:0017:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: kerem.levent@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Kerem Levent

Bülent Börekçilik