rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ŞİRİNYALI MAH. LARA CAD. AYDIN APT. B BLOK NO: 38 B İÇ KAPI NO: 4 MURATPAŞA/ ANTALYA
...r04.04.2026Ofisce bağımlısı olduk gibi:)
...n26.03.2026keşke bu kadar pahalı olamsa dediğim efsane lezset
...a24.03.2026Bayıldım
...r27.02.2026On numara beş yıldız
...z25.02.2026notumu dikkate aldığınız için teşekkürler çoook lezzetliydi❤️
...u23.02.2026çok zor bir gün geçirdim. çok iyi geldi. çok teşekkür ederim. düşünmeden sipariş verin derim. iyi ki böyle işletmeler var
...l23.02.2026can we give eleven stars?
...ş20.02.2026Lütfen kalitenizden ödün vermeyin her şey çok güzel
...r01.02.2026Mükemmeldi
...l16.01.2026Siparisim hem hızlı geldi hem de pankekler hala sıcacıktı cok lezzetliydi
...e06.01.2026Notumu okumuşsunuz birde kalpli not bırakmışsınız üstüne o notu hep saklıcam çok teşekkür ederim bayıldım 😍
...ş04.01.2026Çok taze. Tavsiye ederim.
...n16.11.2025really fluffy and not tooooo sweet. perfect
...z12.11.2025çok lezzetli🙏🏻
...ç27.10.2025Yorum üstte görünsün diye 5 yıldız verdim. Pancake hamuru bozuk, ekşi ve aşırı yumurta kokuyor. Misafirime rezil oldum. Tamamen bir hayal kırıklığı
...ş19.10.2025Tek kelime ile mükemmel elinize sağlık.
...z15.10.2025Çikolatası sıcak, meyveleri taze ve lezzetliydi. Yazdığım nota dikkat edilmişti
...ç14.10.2025porsiyon tat her şey çok güzeldi mükemmel
...a10.10.2025Çok güzeldi. Mum koymalarını rica etmiştim onu da koymuşlar çok teşekkür ederim
...s29.08.2025Herşey taptaze ve sıcacık geldi. Paketleme özenliydi
...i07.05.2026Lezzetliydi epey, bununla birlikte çikolata miktarı bi önceki siparişime göre azalmıştı.
...k05.08.2025Waffle hamuru çıtır değildi, pişmemiş gibi
...ü24.07.2025Biter çikolatasını çok begenmedik
...k22.03.2026Her zaman ıstıyoruz sıklıkla bu defa bıraz dogerlerınden farklıydı malesef cok gecıktı hazırlanmadı sureklı saat ıkerı atıldı ve cıkolatası donmaya baslamıstı
...n18.10.2025Krep içindeki dondurma erimişti, su gibiydi. Online siparişte krepe dondurma koymamalısınız. Ve paketleme hoş değildi, kutu krep için küçüktü, çıkarırken zorlandık. Lezzet olarak fena değildi.
...m28.09.2025Dondurma eridiği için hoş bi tecrübe değildi. Crep hamuru da kalındı erimesi normal tabii ama bu ürünü önermem paket için
...ı29.07.2025çikolata kalitesi zaten çok iyi, ama benim için önemli olan bir not yazıyorsunuz kesinlikle özen gösteriyorlar. size değer verdiklerini hissediyorsunuz. işini iyi yapan adama saygı duyulur.
...n22.07.2025Fırsatım oldukça yerinden yiyorum, olmadığında eve istiyorum bağımlı oldum diyebilirim umarım hiç bozmaz
...r28.09.2025çilek acıydı
...n05.06.2026Keşke fotoğraf koyabilsem de gelen tatlıyı görebilseniz. İçinden şapır şapır sular fışkırıyordu midem bulandı ve krebinin tadı çok garipti gözleme yemişim gibiydi. Çikolata tadı yoktu içindeki su yznd
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001