rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pizza
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Saray Börek

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Mimar Sinan Blv. 47
...n24.02.2026gayet bol malzemeli, oldukça lezzetli bir pizzaydı, teşekkür ederim.
...i20.11.2025inanılmaz güzeldi. uzun zamandır bu kadar güzel börek yemedim. üstelik hemen geldi ve sıcacıktı. emeğinize sağlık
...r16.11.2025Çok teşekkür ederim
...k25.09.2025Mantının eti taş gibi ama börek çok güzel. İnşallah bozmaz. Elinize emeğinize sağlık
...k14.09.2025Tek kelime ile harika
...k12.09.2025Sık sık sipariş veriyorum mantısını çok beğeniyorum. Börek muazzam. Pizzası harika! Tek sorun kapıda kartla ödeme yapıldığında her zaman değil ama bazen sorun yaşanabiliyor. Ellerinize sağlık. 💞💖💓
...k12.09.2025Çok beğenerek yiyorum, hayırlı, bol kazançlı, bereketli günler 👍
...z14.07.2025Çok hizli ve sicak teslimat
...k19.03.2026iyiydi
...n29.01.2026Börek her zamn yediğim börek ama sipariş 1 saat sonra geldi ve artık sogumustu peynirler serltlesmis kurye çok geç getirdi sistemsel mi bilmiyorum ama verdiğimiz para boşa gitti
...t06.12.2025Fiyat pahalı ama çok lezzetliydi
...k22.11.2025Mantı gayet iyiydi👍sadece paketleme kısmında sorun var. bence kutu mantıyı paketlemek için uygun değil. akmasın diye streç film ile sarılmış ama sos ve yoğurt full paketin altında toplanmıştı aktı
...u11.11.2025350 gr + söğüs tabağı ile sipariş verdim ancak söğüş tabağı gelmedi
...n20.10.2025Pizzanın lezzeti sıcaklığı herşey harikaydı.Ama yemek sepeti kuryesi pizzaya gelirken takla attırmış sanırım
...r21.03.2026Yarım kilo börek sipariş ettim sadece tepsinin kenarlarını kesip göndermişsiniz
...r30.01.2026Maalesef bir önceki yediklerimden farklıydı beğenmedim
...u30.01.2026Kurye hızlı börek soğuk ve 1kg börekte yanlızca köşe kısımları vardı bir daha asla sipariş vermem
...k05.01.2026Eskiden severek yerdim ama tadı bozulmuş artık sipariş vermiceyez
...ı01.01.2026İki üründe malesef bayat geldi. Yakışmadı size
...l22.11.20251 saattir mantı bekliyorum. Ben 1 saatte iki tepsi mantı dökerim. Üstelik o kadar az yoğurt koymuşsunuz ki. Gerçekten bir daha sizden bir şey sipariş etmeyeceğim.
...n14.10.2025kıymalı börek bayattı ısıtıp göndermişler üstteki hamuru aşırı yumuşamıştı
...k27.07.2025Siparişin hiç biri doğru gelmedi ayran yerine cheesecake geldi öyle söyleyeyim
...u22.07.2025Çok yağlıydu
Monday08:0019:15
Tuesday08:1519:15
Wednesday08:1515:00
Thursday08:0014:00
Friday08:3019:15
Saturday08:4519:15
Sunday08:1517:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mehmetakif.ziyan@hs01.kep.tr

MERSIS No: