rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Cadı'nın Evi

TESLİMAT
2.9 üzerinden 5 yıldız, 64 inceleme
Fatih Mahallesi 156. cadde No:2 İç kapı No:1 Merkez/Isparta
...m08.02.2026Ürünlerin tazeliği mükemmel. Orada yesek ancak bu kadar sıcak ve lezzetli olurdu. Ellerinize sağlık 🙌
...n25.10.2025harika
...ğ22.10.2025Her zaman ki gibi mükemmelll tatlıları cam kavanozla göndermeniz aşırı tatlı be güzel olmuş coook teşekkür ederim 🤩
...L20.10.2025Elinize sağlık çok güzeldi ❤️
...r19.10.2025lezzetleri muhteşem ancak fiyatları daha uygun olabilir
...r19.10.2025Müjgan favorim lütfen fiyatları biraz daha uygun yapin
...n09.10.2025hataydan arkadaşıma sürpriz yapmak için yolladım not yazmalarını rica ettim ve yazıldı arkadaşım çok beğendi çok teşekkür ederim 🙏🏻☺️
...r27.01.2026fiyatlar uygun olsa 5 yildiz
...n17.01.2026Çok güzel ve hafif ama pahalı
...r14.01.2026Müjgan harika bir tatlı tek puanı fiyattan ötürü kırıyorum
...ı19.05.2026Portakal suyu gerçekten taze sıkılmış gibiydi ama pipet bile koyulmamış o kadar para veriyoruz bu hizmet yakışmıyor
...z16.02.2026cok kotu bir tadi var fazla sekerli bir suru yerde milkshake ictim ama bunun sekeri bunaltiyor ve oreolu milkshake siparis ettim dumduz cikolatali sut geldi ustunde 2 kucuk oreo var, parcacikli degil
...i29.09.2025Çok güzeldi hafifti özenle paketlenmiş çok teşekkür ederim ☺️
...L27.09.2025Elinize sağlık çok güzeldi❤
...t31.01.2026teslimat hızlıydı ama tatlı cok kötüydü asla fiyati hak etmiyo 400 liraya yedigiö en kötü tatlıydı
...n11.12.2025yerinde daha güzel
...t04.06.2026tatlıyı hiccc begenmedim kurye hızlıydı
...r20.04.2026fiyatlar cok yüksek çikolata kalitesiz yerken insanı bayiyor
...ğ05.04.2026Cadının evinden ilk defa sipariş vermiyorum Kruvasanını çok seviyorum ama bu sefer aşırı bayat ve çok kötü geldi
...ç13.01.2026Gramaj olarak restoranda verdiğinizle paket olarak gönderdiğiniz arasında fark olduğunu düşünüyorum maalesef üzücü:(
...n12.03.2026Waffle’a sadece 1 adet çilek koyulmuş. Bubble olan içeceğe pipet koyulmamış. Kötü yorumu hakettiniz ve son siparişimdi
...n07.03.2026Resmen şurup, berbat. ben daha önce dragon bubble tea icmistim orjinali asla böyle degil. doktorun verdiği ilaçlar gibi tadı
...z27.02.20261 yıldız bile çok rezillik çikolatası kapağa yapışmış vişneleri çekirdeğin içinde bırakmışlar çok kötüydü 3 kere sipariş ettim 3 ünde de reziilik
...r24.11.2025siparişim alt üst olmuş şekilde geldi tatlı ters dönmüştü çikolatası her şeyi birbirine girmiş maalesef bu siparişten memnun kalmadim
...r27.04.2026Tatlılar rezaletti, kavanozlara meyve ve kremaları tıkıştırıp göndermişlerdi ve pandispanyası bayattı.
...ç08.10.2025Soda eksik gelmedi
...r25.09.2025Bunu nasıl yiyorlar hepsi çöp oldu içşnde 5 dilim çilek vardı meyvesi bol olsun dememe rağmen krema aşşırı yoğun meyve bol koyulmalı valla yiyebilen varsa bravo
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0610151745800001