rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Safranbolu Börek Evi

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
505. Sk. No:32
...Ş23.05.2026Her zaman sıcak geliyor bugün elimi bile yaktı diyebilirim ısıtmak zorunda değilsiniz ama ısıtıyorsunuz o kadar iyi oluyor ki.İkramı da herzaman koyuyorsunuz.Ellerinize sağlık,bol kazançlar dilerim.
...k23.05.2026Siparişimiz hızlı bi şekilde geldi ve çok sıcaktı hepsi çok lezzetliydi ve ekstra yolladığınız ikramınız için çok teşekkür ederiz
...ş26.06.2026Sıcacık geldi ikramlarınız içinde teşekkür ederim bol kazançlarınız olsun inşallah😊♥️
...u26.06.2026Her siparişimde ekstra poğaça börek vs gönderiyorlar aşırı lezzetli genelde favorim kıymalı börekleridir
...i23.06.2026Çikolatalı sigara böreği neydi öyle ya❣️ Çok lezzetliydi herşey. İkramınız için de ayrıca teşekkürler.
...i19.06.2026Çok lezzetliydi ikramı için de teşekkür ederim
...u18.06.2026Çok lezzetli ellerinize sağlık yalnız kurye kimin kuryesi bilmiyorum not bırakmıştım zile basmayın diye bastı bakmıyor musunuz dedim nota bakmadım diyor bir de ayıp biraz 🤦🏼‍♀️
...t16.06.2026böreğini ve gozlemesini beğendim simit kötü ama
...n16.06.2026Çok lezzetliydi ikramınız için teşekkürler.
...i15.06.2026Yanındaki ikram için teşekkürler
...a13.06.2026Tadı memleketin en iyisi midenizi cezbediyor ikramlarıyla da sizi cezbediyorlar
...e12.06.2026herşey çok güzel ellerinize emeğinize sağlık
...ı02.05.2026Kesinlikle tereddüt etmeden sipariş verebileceğiniz bir işletme ürünleri taze temiz ve sıcak ayrıca her seferinde gönderdikleri ekstra atıştırmalıklar için teşekkür ederiz
...z08.06.2026harikaydııııı şiddetle tavsiye🫶🏻🫶🏻
...n08.06.2026lezzetli ve ekstra lezzetler hediye gönderiyorlar.tesekkurler
...k22.03.2026sıcacık ve lezzetli, çizgisi gerçekten hiç bozmuyor
...n07.06.2026notlara cok dikkat eden bir isletme ve bol malzeme oluyor herzaman bir ikramlari var
...ı05.06.2026Hepsi taze ve sıcacıktı. Teşekkürler.
...u04.06.2026dumanı üzerinde geldi resmen ispanaklı gözleme harikaydı ayrıca ikramlar icin de çok teşekkür ederim çok cömertsiniz
...a04.06.2026ikramlar için teşekkür ederiz. gözleme de gayet lezzetli ve sıcacıktı. ilk siparişimdi ama son olmayacak.🤍
...r03.06.2026ellerinize sağlık taze ve sıcak geldi
...n03.06.2026Simit baya lezzetliydi kurabiye de taze ve güzeldi ikramınız için de teşekkür ederim
...i01.06.2026Gözlemeler enfes ve sıcak geldi. Yanına gönderilen ikram içinde çok teşekkür
...s31.05.2026Börekler aşırı lezzetli her seferinde sıcacık ve ve ekstra ürünle geliyor teşekkür ederiz elinize sağlık
...k31.05.2026çok güzeldi beyendim
...u30.05.2026Yanında gelen ikramlar için teşekkür ederim sıcacık geldi :)
...i30.05.2026Elinize sağlık çok güzeldi yanımdaki hediye içinde teşekkür ederim
...a30.05.2026Gayet güzel ve lezzetli ikramlar için teşekkürlerr
...t30.05.2026kurye çok güleryüzlüydü ve siparişimin içerisine ikram olarak poğaça börek koymuşlar çok naziksiniz çok teşekkürler 🙏🏻
...k30.05.2026lezzetli sıcacık hızlı daha ne olsun ikramlarıda hiç unutmazlar müdavimi oldum
Monday05:3014:15
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday05:3015:00
Saturday05:3015:15
Sunday06:0019:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: