rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Baydöner İskender

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
8 Kasım, İstasyon Cd. No:151, 39750 Lüleburgaz/Kırklareli
...n13.06.2026Lezzet güzel notları biraz daha dikkatli okursak çok daha iyi olacak elinize emeğinize sağlık kolay gelsin hayırlı işler
...n01.06.2026birkaç defadır baydönerden sipariş veriyorum ne zaman sipariş verdiysem paketleme iyidi ve İskender de lezzetli ve sıcak geldi.
...n30.05.2026Gayet güzeldi hızlı ve sıcak geldi turşusu yoğurdu döneri hepsi çok lezzetliydi teşekkürler
...n18.05.2026son zamanlarda bayağıdır sipariş veriyorum iskenderleri bayağı lezzetli
...n08.05.2026son zamanlarda iskenderi baydönerden söylüyorum söylediğim zamanlarda her zamankisi gibi lezzetli oluyor ve yemeğimde çok sıcak geliyor paketlenmesi de özenliydi
...n29.04.2026İskender beklediğimden daha lezzetliydi ve paketlenmesi de gayet düzgündü herkese tavsiye ederim
...n31.01.2026sıcak geldi
...n05.11.2025çok lezzetli çok beğendim
...S04.03.2026İstediğim içeçek salgamdı. Bitmiş sanırım. Yerine Meyve suyu koymuşlar kral hareket
...n28.11.2025Çatal bıçak yok..
...n15.06.2026cocola dendi pepsi geldi... İskender'in altındakı tırnaklı pide taze değildi
...n31.01.2026yanlış ürün geldi ve patatesler turşular kapların ağzı açıktı
...l01.12.2025biraz az gibi
...z27.05.2026acılı atom seçtik yok 1.5 istedik 500gram var yok
...t07.04.2026Cok soguktu . İskenderden sogudum. Zaten dışardan iskender mi söylenir bizde hata .
...k02.04.2026yoğurtlu patlıcan için ek para verdim normal yoğurt geldi
...m04.01.20261.5 porsiyon siparişi vermiştim. yolladığınız miktarın gerçekten 1.5 porsiyon olduğuna emin misiniz? bir gün restoranınıza gelip koyulan eti tartmanızı rica edeceğim. bir de yarım saat hazırlık uzun.
...r11.02.2026servis yoktu.
...z28.01.2026Sipariş yanlış geldi benim olmayan siparişi bırakmışsınız
...e09.10.2025Eksik ürün
...r28.09.2025Patlıcanlı söyledim ama normal gelmiş
...n26.03.2026Çorbalı İskender menüsü 450ml. Kolalı menü satın alıyorum. Kola 330ml geliyor, çorba kutusu PİDEM firmasına ait. Şikayet edeceğim. Başka bir firmanın çorbasını içmek istesem ordan sipariş veririm.
...a25.03.2026sayın yetkililer sipariş verdiğim İskender lezzetlendirecek hiç bir ürün yoktu. pideleri ıslattığınız sos sadece salça tadından ibaretti. yediğim en kötü iskender oldu.
...t22.03.20261.5 İskender söyleyip bol tereyağ olsun dediğim siparişimde 1 damla tereyağ yoktu sos da varla yok arasıydı mekanda gelen ile sipariş arasında bu denli fark olmaması lazım.
...ı06.03.2026Porsiyondaki et inanılmaz azdı gözlerime inanamadım
...n14.02.2026Buz gibi geldi pideleri sertti sosu ve tereyağı çok azdı.çok kötü malesef
...l18.01.2026nasıl ıskender bu salcayı alıp ekmegın ustune surer gıbı surmussunuz ne sosu var ne suyu kupkuru alttakı pıdeler bıle hafıf nemlı bu fıyata degmez bırsey yollamıssınız
...A05.01.2026Her kupon kullandığımız siparişte yanlış ve eksik ürün gönderiliyor .Atom sipariş ettik normal geldi,1lt kola yerine kutu sprite gönderilmiş
...l18.10.2025o kadar bekledikten sonra buz gibi bir iskender yemek erken hazırlanmış kurye beslenmiş sanırım
...n07.11.2025yogurt yok nasil isletme burasi unutulcak sey mi bu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 71040346291503