rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Seyhan Kebap

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Soğanlık Mahallesi Atatürk Caddesi No : 18*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...N13.06.2026Kebabı her zaman çok güzel. Çiğ köftesini başarılı bulmadım ama kebabı, tavuk şişi çok başarılı.
...s28.04.2026müdavim olduk teşekkürler çok güzeldi
...s21.04.2026Nota dikkat edilmişti çok güzeldi ikramlar için ayrıca teşekkürler
...m31.03.2026çok güzel ve sıcak geldi teşekkür ederim
...M24.03.2026Çok lezzetliydi, Tavsiye ederim harika 👍
...v11.03.2026ilk defa buradan sipariş verdim çok beğendim aşiri lezzetli sıcak geldi bide harbi harikaydı ellerinize emeğinize sağlık
...m21.02.2026Ellerinize sağlık çok lezzetliydi.
...ı19.02.2026Sıcak geldi lezzetliydi teşekürler.
...ş09.02.2026hızlı ve sıcak geldi. yemekler lezzetliydi. teşekkürler
...n09.02.2026Hızlı teslimat lezzet taze
...ı29.01.2026Adana kebap enfesti..tavsiye ederim
...a10.11.2025Çok lezzetliydi ellerinize sağlık.tavsiye ederim
...c02.11.2025çok lezzetli favori restorant teşekkürler.
...ı22.10.2025Hem sıcak hem lezzetliydi. süpersiniz 🙏
...c22.10.2025Tebrik ederim çok başarılı. Ellerinize sağlık
...I11.07.20254 dürümden 1 i unutulmuştu ama çok hızlı şekilde eksik ürün getirildiği için yinede 5 yıldız. Lezzetler güzel hep sıcak teşekkürler
...ı04.07.2025sıcacık geldi ellerinize sağlık.
...k06.06.2026yanında verilen çiğköfte bozulmuştu. arkadan sirke gibi ekşi ekşi bir tat ve koku geliyordu ama sağlık olsun gece 1 de vermistim siparişi, belki taze çiğköfteleri yoktur.
...I18.08.2025Kuzu şiş dana olabilir aksi halde bu kadar sert olması normal değil. Ya çok pişirildi ya yanlış gönderildi. Diğer siparişler çok iyiydi.
...R31.08.2025Kebap iyi ama yanındaki ürünler maalesef
...i04.08.2025Köfte urfa kebap için hazırlanan eti köfte gibi sıkıp ızgarada pişirmişsiniz. Madem öyle köfte seçeneğini kaldırın lütfen. Çünkü gerçekten kötüydü. Diğer herşey güzeldi teşekkürler
...n17.07.2025Lavaşını ve etini pek beğenmedim
...ı27.08.2025sıcacık geldi ve çok lezzetliydi ellerinize sağlık 🙏
...l10.03.2026gereksiz fazla soslu ve baharatlıydı dürüm mide ağrıtıyor yarısını anca yiyebildim çorba güzeldi
...u11.01.2026Ürün soğuk geldi
...z08.10.2025Etleri kokuyordu ve tadı gerçekten çook kötü yazık verilen paraya
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: