rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Baydöner İskender

KAPALI
TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
YAYLA MAH. 118 CD C-BLOK NO:27R MERKEZ-ISPARTA (Isparta Meydan AVM Baydöner)
...k07.06.2026çok lezzetli ve sıcacıktı 😋😋
...a27.04.2026Lezzetlı hızlı teslimat
...n31.03.2026hızlı lezzetli hele paketleme mükemmel elinize sağlık
...i09.03.2026Paketlemesi hızı vs iyi iskenderler biraz kuru daha çok soslu tereyağlı olabilir
...n25.02.2026Kurye çok hızlıydı. Tam ezan okunmadan hemen önce getirdi siparişi. Siparişlerim de eksiksiz geldi. teşekkürler.
...l16.02.2026o nasıl özenli paketleme ve herşey tertemiz
...n08.02.2026çok güzel hızlı ve sıcak geldi
...n25.01.2026çok lezzetli çok güzeldi paketleme çok iyi hele tursu mükemmeldi 👍
...l23.01.2026Ben hem İskenderini, hem çorbasını, çorbayla gelen pideleri Çok beğeniyorum. Fiyat olarak da bütçeme uygun ve çok da leziz. İskenderin gönderim şekli de çok iyi. Teşekkür ediyorum
...r16.01.2026notları dikkate aldıgınız ve güler yüzlü kuryeleriniz icin teşekkür ederim
...l06.01.2026Gayet başarılı.
...y27.12.2025Her yerden iskender soylerim ama burası mükemmel paketlemesi ve tasiyla 5 yıldız aldi benden elinize saglik.ve hızlı geldi
...n21.12.2025Çok güzeldi sıcak geldi
...r21.12.2025gayet lezzetli. hızlı geldi. paketleme ve menü güzel
...n11.12.2025Gayet güzeldi hızlı geldi
...n04.12.2025hızlıydı teşekkürler
...n01.12.2025Gayet güzeldi paketlemesi de iyidi daha sıcak gelebilirdi ama uzaklık var o yüzden olabilir
...a05.11.2025çok güzeldi teşekkürler
...ı03.10.2025Paketlemesi güzeldi patates fiyatına göre bence az geliyor İskender güzel
...N03.10.2025Tam söyledikleri vakitte geldi. lezzeti zaten tartışılmaz. elinize sağlık
...n19.09.2025Biraz porsiyon küçülmüş gibi onun dışında her zaman ki gibi mükemmel 🙌
...n26.04.2026güzeldi doyurucu ama biraz soğuk geldi
...k01.04.2026Eti tam pişmemiş gibiydi, ekmek ve tereyağı çok lezzetliydi.
...n18.03.2026genel olarak lezzeti güzeldi ama garip geldi etin görüntüsü benmi abartıyorum bilemedim
...u09.03.2026siparişin tadı ve gönderilen malzeme güzeldi fakat İskender'e katılan sos veya yeterli değildi Eğer o da tam olsaydı 5 üzerinden 5 yıldız alabilirdi
...l05.01.2026Yoğunluktan dolayı neredeyse 1 saat kadar geç geldi neyse ki yemek sıcaktı güzel paketlenmişti.
...n07.11.2025Etler de çok az yanık olanlar vardı. Onun dışında güzeldi.
...n14.09.2025Güzeldi ama yanında meze olsa güzel olurdu
...n20.05.2026yemek bu sefer kötüydü ve siparişim eksik geldi
...n12.03.2026Çatal kaşık göndermemişler elimle mi yiyecektim acaba haklarını yiyemem hızlı geldi zaten lezzetine lafım yok ama lütfen çatal kaşık da konur abi ya
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 71040346291503