rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Bolulu Hasan Usta

KAPALI
TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
Bostanlı Mahallesi Cemal Gürsel Caddesi, No: 476/5A, 35540 Karşıyaka*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...u19.06.2026Profiterol ve aşure sipariş ettik, çok güzeldi ve çok hızlı geldi. tavsiye ederim. :)
...ı05.06.2026Hızlı geldi, çok lezzetliydi bhu kalitesi
...l12.02.2026Kalite şaşmaz :)
...r22.01.2026Antep fıstıklı kazandibi çok güzel ama fiyatlar çok yüksek.
...l17.12.2025karadut suyuna bayıldık teşekkür ederiz. :)
...l17.12.2025yıllardır aradığım tatlının burda karşıma çıkması çok güzel sürpriz oldu. krem karameli çok beğendik ben ve ablam. teşekkür ederiz. :)
...n11.12.2025Hızlı gayet güzel geldi
...r07.12.2025Çok teşekkür ederim
...e27.11.2025Herzaman aynı lezzet,seviyoruz 🤍
...u13.09.2025tecrübe ve kalite kendini gösteriyor , fiyatlar rakiplerine göre gayet makul seviyede, her zaman tercih ettiğim bir marka...
...n02.09.2025Getiren kurye çok saygılı çok kibar teşekkür ederim
...n24.08.2025İti bir paketleme, lezzetli ürünler
...l18.08.2025Asla yanıltmaz, her zaman harika :)
...n10.08.2025Çok hızlı ve düzenli bir paket ile ulaştı. Teşekkürler.
...l09.08.2025Kalite hiç bozmaz, hep aynı memnuniyet :) Teşekkür ederiz :)
...r05.08.2025Çok lezzetliydi teşekkür
...l10.07.2025Tabii ki süper :)
...y04.07.2025Ah şu kazandibinin tadı hiç değişmedi. Çocukluğumdaki lezzeti neyse şimdi de o.
...i06.06.2026Profitorel guzel degildi
...k02.03.2026kazandibi güzeldi,gullacta maalesef sut çok az ve sertti
...s10.11.2025aşure lapa bir şey buğdayı yok çok şekerli. şeker para de çok şekerli irmiksiz
...e15.10.2025Şekerpareyi lezzetsiz buldum künefe bol peynirliydi çok beğendim
...ı20.09.2025Künefenim çıtırlığı güzel fakat şerbeti çok azdı sıcak gelmişti artı olarak
...l04.02.2026makarnanın tavukları yanmıştı ve çok kekikliydi
...n09.12.2025Kaymak kadayıfın yanında minicik geldi şok oldum cidden, ekstra para ödedim onun için bir de üzdü
...n01.11.2025ürünler taze değildi
...n12.08.2025Tuzsuz yemeyen biri olarak böreği çok tuzlu buldum. Ayrıca hem börek hem profiterol daha lezzetli olabilirdi.
...i05.04.2026Hamuru bayat, sosu koyulasmis ve dislerin arasinda kum gibi citirdayan parcalar var. Üç harfli marketlerde bir tık daha iyisini üçte bir fiyatina yiyebilirsiniz.
...a20.02.2026Güllaç çok kötüydü üzerine fındık istedik o da gelmedi
...l21.09.2025Bir tatlıya bu kadar para veriyoruz .Dolaptan alıp kuryeye veriyorsun.Notlarada bir zahmet bakın.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: boluluhasanusta@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0179006868000118