rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Paşa Döner

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Subaşı Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:94*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...R15.06.2026Ellerine sağlık hersey çok güzeldi iyiki paşa döner
...a05.06.2026mükemmeldi orduda uzun zamandır böyle bi döner yememiştim ellerinize sağlık
...ı04.06.2026Sonunda içinde Hatay sos barinmayan donercimi buldum sanırım eski lavasi değiştirmişler sanırım çok yerinde olmuş bu yeni tarzı çok beğendim paketlemede gayet güzeldi
...ı31.05.2026hayatımda yediuim en iyi dönerdi sadece biraz tuzu fazlaydı
...n31.05.2026Fiyatlar daha pahalı olsada çevredeki dönercilere göre çok üst düzey bir lezzet
...ç28.05.2026İyiydi
...ş21.05.2026Çocuklar bayıldı
...R14.05.2026Normalde hiç yememiştim fırsat vereyim dedim gayet lezzetli ve sıcak geldi çok teşekkürler
...t14.05.2026hızlı ve sıcak teşekkürler ♥️
...n13.05.2026Orduya geleli 1 sene falan oldu geldiğimden beri adam akıllı yediğim en güzel döner olabilir mükemmeldi sosu olsun tadı olsun ellerinize sağlık.
...ş09.05.2026Elinize sağlık
...k27.04.20265 dakikada geldi aşırı lezzetli
...z26.04.2026baya hizli geldi tadi okay yenur guzel yani bekletmeden gelen ilk siparis bu oldu 15dk falan surdu gelmesi
...ı22.04.2026fiyat yüksek ama tat iyi
...ş03.04.2026Bakın dürüm güzel de kaçtır icecek söylüyorum her seferinde unutmayı nasıl başarıyorsunuz ben anlamıyorum dikkat ederseniz cok sevinicem paramızla bir icecek alamayacak mıyız
...n25.03.202610 Numara
...k17.02.2026Efsane
...k16.02.2026Güzel tat farklı lezzet
...r10.02.2026Gerçekten döneriniz çok lezzetli tombik ekmeğini bir başka lezzetli elinize sağlık
...r07.02.2026Tombik ekmeğiniz gerçekten efsane elinize sağlık
...ş11.01.2026güzel
...n04.01.2026Müko
...n16.12.2025Kurye konumda hızlı geliyo ama ekmek içi soğuk geliyo bi terslik vardı bu siparişte
...u11.12.2025Ellerinize sağlık ilk defa aldım tadı çok güzeldi bundan sonra buradan alacağım
...ş10.12.2025Nasıl bu kadar iyi bilmiyorum ama sosları begendim sadece tavuk biraz koktu ama bilemedim but oldugundandır deyip gectim
...ş10.12.2025Güzel bundan sonra bu mekandan devam
...ı01.12.2025hızlı kargo lavaşı çok güzel
...r24.11.2025Çok güzeldi 🙏🏻
...t19.11.2025Eski lavaşları varmış yorumdan öğrenerek ondan söyledim tadı teslimatı ekmeği herşeyi on numaraydı. Döner biraz daha pişirilebilir ama
...Y17.11.2025ÇOK LEZZETLİ
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: emrahdogan.yilmaz@hs01.kep.tr

MERSIS No: