rider-banner-icon
...a22.05.2026sürekli söylüyorum rahatsız etmiyor yağları
...a22.05.2026güzeldi ellerinize sağlk
...K07.05.2026Bu işletme gerçekten de harika güzel insanlar ile birlikte çalışıyorlar. Hem ürünleri kaliteli hem notları okuyup dikkate alıyorlar hem vaktinde ve sıcak taze yetiştiriyorlar hemde hiç kırmayıp ikram
...t24.04.2026Hediyeler için teşekkürler
...z22.04.2026Kahvaltıları muazzam çırpılmış yumurtaları çok başarılı genel olarak çok iyi bir işletme
...a21.04.2026hersey cok guzeldi ayrica ikramlar icin cok tesekkur ederim
...a15.04.2026⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...y10.04.2026Hem lezzetli özenliydi
...t09.04.2026Kahvaltı hazırlama derdine son verdiren mekan . Omletleri pişileri menemeni hepsi çok lezzetli ve sıcacık geliyor . Tatlı ikramınız da şahaneydi . Teşekkür ediyoruz
...ş02.04.2026Sürekli güneş kahvaltı evinden kahvaltı söylüyorum. Her şey çok iyi çok lezzetli sadece ikram olarak hep yeşillik geliyor :D içi çikolata dolgulu kurabiyemsi şeyden görmek isterdim yine de teşekkürler
...z28.03.2026Son 1 aydır her şey çok lezzetli ve taze geliyor. Sürekli sipariş ediyorum. Elinize sağlıkkk
...a27.03.2026pişiler çok lezzetliydi ayrıca ikram içinde teşekkür ederim.
...e04.03.2026ikramınız için çok teşekkürler, enfes olmuş limonata
...r18.02.2026gerçekten özenle hazırlanmış taptaze bowl yedik inanılmaz güzeldi ürün dengesi harikaydı teşekkürler
...u04.01.2026Her seferinde ilk tercihim burası. Sıcak, lezzetli, temiz. Çok güzel bir şekilde paketlenmiş, içerisinde minik not ve ikram da bulunuyor. Pazar çalışanın halinden pazar çalışanlar anlar :) teşekkürler
...k26.12.2025sıcak geldi ve lezzetli. teşekkürler
...n03.11.2025çok lezzetli ve sıcacık geldi.
...r25.09.2025pişiler sicak ve lezzetliydi
....23.09.2025Özellikle notlarımı dikkate almaları çok hoşuma gidiyor kahvaltıları çok lezzetli kesinlikle 5 yıldızı hak ediyor.
...ğ15.09.2025avokado eskiden sos halinde pürüzsüzdü öyle daha güzeldi. keike yine öyle yapsanız onun dışında her zamanki gibi çok lezzetli. falafele bayılıyorum
...i12.09.2025Kahvaltı siparişi verilebilecek en iyi yerlerden biri, yemekler lezzetli, temizlik çok iyi, paketleme güzel, porsiyonlar doyurucu.
...N10.09.2025lezzetli hızlı sıcak ve özenli servis veriyorlar. ellerinize sağlık ayrıca ikram için de teşekkür ederim.
...u08.09.2025Temiz ve lezzetliydi gerçekten
...ş08.08.2025😋😋
...a06.08.2025Ellerinize sağlık herşey çok lezzetliydi ikramınız için teşekkürlerrrrr💗
...ı02.08.2025Lezzetli ve paketleme güzel ayrıca ikramları için teşekkürler
...n25.07.2025Çok tatlı bir notla her şey sıcacık geldi. Hamilelikten dolayı haşlanmış yumurta yiyemiyorum sağolsunlar avokado sosu eklemişler :)
...n18.07.2025Pişiler her zaman sıcacık geliyor. İkram olarak limonata göndermişler. Çok teşekkürler. Harikasınız.
...n18.07.2025Her şey çok lezzetliydi. Çok teşekkür ediyorum.
...l14.07.2025Merhaba ikramınız ve güzel notunuz için teşekkür ederim 🌸
Sunday03:4504:00