rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Levent Börek

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 85 inceleme
Sakarya Cad. Cumhuriyet Mah. No: 1/D Çankaya/ANKARA
...r30.12.2025Mukemmell hıc bozmuyor
...ç14.07.2025sıcacık geldi
...n26.12.2025bence güzeldi. lakin doymak için fazla sipariş etmek lazım. paketleme ve hız da iyiydi.
...k29.06.2025Peynir tabağının ne görselle alakası var ne de fiyatını hak ediyor onun haricinde börekler iyi denilebilir.
...i02.07.2025Kurye notu okuduğu için teşekkür ederim 🙏🏻 🤩
...n15.03.202620 dk da gelecek görünen siparişimi kurye 1 saat almadı. ıspanaklı börek çok kötüydü çürük gibi kokuyodu. son olarak 1 kilo börek almışım insan yanına bişey koyar çatal hariç, zaten pahalı.
...n29.12.2025börek biraz çip kalmış hamuru
...n15.12.2025BEĞENMEDİM, ÇÜNKÜ SERT VE KURUMUŞTU ÜRÜNÜN %5
...z14.12.2025Börek tamamen soguk ve hamur geldi allah aşkına bunu nasıl gönderdiniz.siz olsanız böyle börek yermiydiniz puanım kurye ye
...u05.11.2025Eski kalite yok maalesef,beğenmedim
...u29.06.2025iki kuru kenar tepetaklak bir şekilde geldi maalesef.
...a22.06.2026İnsn bi çatal bıçak gönderir
...n12.03.2026Beğenmedim, çok hamur hamurdu hiç çıtır çıtır değildi, içinde çok eser miktarda peynir vardı. Bir daha söylemem.
...n08.12.2025Hiç güzel değildi
...i02.11.2025Soğuk geldi. Yanında peçete bile yok. lezzet yerlerde.
...n16.08.2025150 lira karşılığı söğüş tabağı adı altında gönderilen malzemeye utanmalısınız kesinlikle almayın
...l26.08.2025Porsiyon az börek çıtır değil
...t20.09.20251yildiz bike cok bildigin hamur gelmis su boregi boylemi olur
...i09.09.2025Gelmesiyle cope gitmesi bir oldu. Hayatimda bu kadar kotu bir borek gormemistim, sayenizde onu da gordum. Parayi gectim, yemegimiz ve zamanimiz cop oldu.
...r29.08.2025Resmen bozuk şey göndermişsiniz ağzımın tadı yok diyip arkadaşıma tattırdım oda aynı şeyi söylüyor ekşimtrak bir tat var börekte yiyemedik paramıza yazık
...a26.07.2025Kesinlikle sipariş vermeyin 3 parça yolluyolar yanında çatal ıslak mendil peçete biber vs hiçbirşey yok tat tuz hiçbişey yok paranıza yazık kurye çok hızlıydı o kadar .
...z17.07.2025Çok bozmuş lezzet yok
...n12.07.2025Tadı çok garip ıspnak bozulmuş gibi
...t04.07.2025ilk defa sipariş verdim sağolsun bütün tepsi kenarlarını koymuşlar Sütaş yazıp Balkan ayran gondermisler bir daha asla sipariş vermem
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:4519:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: koray.bozkurt.2@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0577143521300001