rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Kebo

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Primemall AVM - İskenderun , Numune, İbrahim Karaoğlanoğlu Cd. No:29 D:3, 31230 İskenderun/Hatay
...u26.06.2026Mükemmel sos mükemmel ekmek
...k25.06.2026 herşey eksiksiz ucuz ve aşırı sıcak geldi tokide olmasına rağmen
...ş24.06.2026Çok lezzetliydiii :))
...n23.06.2026onnumara geldi yemek emeği geçenlere teşekkür ederim
...n16.06.2026Harika lezzet, mükemmel hız, ellerinize sağlık, şahaneydi
...r13.06.2026Hızlı geldi ve her zamanki gibi lezzeti süper
...y09.06.2026Beklediğimden de hızlı geldi ✨💖🌸
...l05.06.2026çok özenli ve lezzetliydi,teşekkür ederiz🙏
...z02.06.2026Çok guzeldı ekmegını az istemıstım bıraz fazla geldı ama acısı tadı harıka
...z02.06.2026Çok güzeldi
...ş31.05.2026Eylül hanıma ilgisi için çok teşekkürler oraya geldiğimde de çok ilgililer herkese tavsiye ederim
...n28.05.2026çok güzeldi
...Z26.05.2026herdaim kebo
...t26.05.2026klasik durum cok iyiydi peceteden mini olsak havluya soslara kadar herşey cayır cayır yanıyordu sıcacık geldi atom durumu bidaha söylemem ama baya kötüydü içindeki sosu değişik bı tadı vardi
...ç23.05.2026Gayet başarılı lütfen yanındaki turşuyu daha fazla gönderin :)
...Z23.05.2026Normalde yorum yapan birisi değilim, fakat paketimin üzerindeki tatlı rica nedeni ile yazmaya karar verdim, bildiğimiz kebo lezzeti her zamanki gibi güzel fakat, mayonez istediğim seviyede değildi.
...ı22.05.2026Evimize hızlıca geldi her sipariş ettiğimizde tadı müthiş oluyor ayrıca çok ucuz
...n21.05.2026iddiayı kaybettik ADAM yedi ağladı ama yedi
...s20.05.2026Acı oranları şubeden şubeye değişiyor sanırım baska şubesinde sectigim aynı acı daha acıydı hızlı ve güzel teşekkürler
...n19.05.2026sarımı güzeldi sosu ve tavuğu müthişti ve paketleme emeğiniz için teşekkür ederim ellerinize sağlık
...ç16.05.2026Cemre hanıma teşekkür ederim. çok lezzetli ve çok özenli hazırlanmıştı. Elinize sağlık
...G14.05.2026Hızlı ve sıcak geldi
...r14.05.2026Ateş gibi geldi kuryede aşırı iyiydi iyi çalışmalar diliyorum
...t14.05.2026Yemekler efsaneydi çok teşekkür ederiz ❤️
...k11.05.2026Ellerinize sağlık Kebo bir Efsanedir
...n10.05.2026gökhan beyin özellikle ellerine sağlık muhammet bey ve Eylül hanımın özel ilgisinden dolayı teşekkür ederim çok ilgililerdi tam istediğim gibi olmuştu herşeyi tam ayarında herkese tavsiye ederim
...y10.05.2026buraya bayılıyorum
...z08.05.2026Tadı çok güzeldi kurye mükemmeldi çok hızlı geldi
...t07.05.2026Tam istediğim gibi
...a06.05.2026yemek güzel kurye değiştirin
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: erdinc.cinar@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0542060194600001