rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Kebapçı

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 80 inceleme
Alparslan Blv. 44
...n16.06.2026+ 5 yıldız daha koysak Hakkıdır lezzet tad muhteşem en iyi yediğim ciğer
...n03.06.2026Favori mekanım oldunuz artık
...z04.01.2026NASIL BU KADAR İYİSİNİZ?
...z04.01.2026HARİKA!
...l27.12.2025guseldi
...r09.11.2025Çok lezzetli temiz ve hızlılar teşekkürler
...r09.11.2025Hızlı ve lezzetli
...z02.11.2025Abonesi oldum artık
...z01.11.2025Acıkınca ilk aklıma gelen yer
...z01.11.2025HARİKA ÖTESİ!
...L23.09.2025Fiyatına göre çok iyi lezzet
...l10.09.2025Harika lezzet
...y26.08.2025Son zamanlarda yediğim en iyi adana ve tavuk şiş dürümdü. Sıcacık ve hızlı geldi . Lezzet inanılmaz eğer adana dürüm yiyecekseniz başka hiçbir yere bakmayın derim . Bozmadan devam lütfen 😇
...r16.07.2025cok lezzetliydi ve hızlı geldi
...c17.07.2025notlara dikkat ettiniz İcin teşekkür ediyorum hersey muhteşem di ellerinize sağlık 5 üstü puan olsa onu verecektim %100 iyi calısmalar
...c17.07.2025harika baştan sapma degil hersey düşünülerek hazırlanıp gönderilmiş
...r09.07.2025çok güzeldi
...n29.06.2025Yemek sepetinde olmasıza çok sevindim ellerinize sağlık tavsiye ederim.
...ş19.10.2025Hızlı ve sıcaktı yan eklentiler güzel soğan çiğköfte vs. Ama ciğer çok yanıktı tadı güzeldi ekmeği pilavı ve biberleri süper bir yıldız ciğerin fazla yanık olmasından kırdım elinize sağlık.
...i09.08.2025Lavaş çok güzeldi etin kıvamıda iyiydi fakat baharatı hiç yok gibiydi özellikle tuzu azdı.
...n30.08.2025Ciğer şiş güzeldi yalnız tavuk şiş tavuk soteye benziyordu
...z04.01.2026Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz :)
...ı06.01.2026Çok lezzetli ona lafım yok ama adana kebap dürümün içindeki kebap 30 gram bile yoktu şaka gibi bir incelikteydi et
...c29.04.2026basmissiniz acıyı 1400 lira verdik çöpe attık ne çocuk yiyebildi ne eşimle biz yiyebildik rezalet di
...n03.04.2026ürünlerin yarısı çiğ yarısı yanmış
...n25.02.2026buz gibi gondermisdiniz. lavaslar parcalanmis ve bayat. 2 adana 1 urfa isredim. hepsini adana gondermisdiniz. yazik oldu odedigim paraya
...u09.11.2025et aşırı azdı içinde
...İ08.10.2025dükkanda 150 tl yemeksepetinde 300 tl (yersen)
...r05.07.2025tavuk şisler gelmedi
...t15.09.2025Yorumları dikkate almayın aşırı kötüydü tek güzel olan şey ıslak mendil o kadar paraya bu kadar kötü yazıklar olsun
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: