rider-banner-icon
  • Burger
  • Pizza
  • Express Teslimat

İl Forno

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 4000+ inceleme
748. Sk No:3/A Cassaba Modern Avm.*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k19.03.2026Aslında restoranda yemek daha keyifli ama bu sefer ramazan sebebiyle evden çıkamadım. Ufak bir tedirginlikle siparişimi verdim ve kalite tesadüf değildir-i yine ispatladılar sağolsunlar.
...e14.03.2026Gerçekten çok lezzetli ve doyurucu. Sıcacık geldi
...l26.02.2026Sipariş tam ve çok güzeldi
...i10.12.2025çok lezzetliydi hamuru ince ve farklı bir hamur tavsiye edilir
...l25.08.2025il forno'Nun pizzaları zaten harika, buntini keza çok lezzetliydi ve 1 kişilik siparişte 2 adet geliyor, çıtır tavuğun da miktarı arttırılmış. kesinlikle tavsiye ederim.
...n07.07.2025tesekkurler
...r14.08.2025Çok güzeldi. Bir de yanında tiramisu ikram gönderdiler. Çok hoş bir ikramdı. Çok beğendim. Salata da harikaydı.
...k30.07.2025pizza'lar guzeldi zamanında geldi
...t29.07.2025hamburgerleri çok güzel
...u29.07.2025Müko
...n19.04.2026Eski tadı yok
...R18.03.2026Çok kaliteli malzeme ama hem soğuk geldi hem de siparişteki nota dikkat etmemişler. Çocuğun pizzasına mantar koymayın demiştim. Okumamışlar maalesef.
...n07.01.2026Teslimatta sıkıntı oldu sanırım, siparişler ters yüz olmuş geldi. Lezzet güzeldi.
...z18.09.2025Daha önce buntini sipariş ettiğimde bol toz biberliydi ve çok lezzetliydi, bunda ya hiç yok ya da miktarı azdı. Lezzetini olumsuz etkilemiş bence bol toz biber kullanmalısınız.
...n21.01.2026çok soğuktu ve görümüşü özensizdi
....17.10.2025Anlamadım porsiyon küçülmüş gibiydi , olumsuz düşünmek istemiyorum ama bir daha söylemem firmadan
...n06.09.2025Eskiden yani ilk açıldıkları zaman çok daha kaliteliydi, şimdi sıradan pizzacılardan bir farkı kalmamış.
...n04.09.2025Gelen pizzanın görseldekiyle ilgisi yoktu tabanı düz lavaş ekmek gibi, üstündeki malzemelerin bir kısmı muhtemelen bozulmasın diye salata kabına konulmuş ama teslimatta dağılıp karışmış bir daha almam
...l19.12.2025Hazırlayanların ellerine, getirenlerin de ayaklarına sağlık. Özellikle kurye arkadaşı Allah kazadan korusun.
...u24.08.2025hiç beğenmedik hiç bilmeyen biri pizzaları yapmış gibiydi malzemeler resmen üzerine atılmıştı, tatsız tuzsuz lezzetsizdi pizzaların hamuru bazı yerde pişmemiş alıştığımız kalite kesinlikle bu değil..
...i09.07.2025Lezzet güzel zaten kaliteli olduğu aşikar.. Ama gelene kadar sosunu çekmiş mi ne yapmış parça parça oldu alırken makarnalar, o çatala dolama işini yapamadan böle böle yedim :( Neyse çok açtım güzeldi
...s05.08.2025özenilmemişti. normalde çok severim ama bu sefer hayal kırıklığı ☹️
...n21.06.2026Asya usulü tavuk sipariş verdim. Kül renginde 3-5 parça yanmış tavuk göndermişsiniz. Sipariş kutusuna koymasaydınız keşke hiç.
...k04.06.2026Urunum isirilmis gonderildi pes artik
...l01.05.2026Burger köfte tamamen sinir doluydu; çok kötü
...ç29.04.2026Siparisim eksik geldi ilk defa basima gelmiyor ya eksik ya yanlis siparis gonderiyorlar… Salatayi da restaurantta da yemistim ayni seyi siparis ettim porsiyon cok az gondermisler restauranta kiyasla
...ç27.03.2026Roka,kırmızı soğan ve domates koyulmamıştı. Böyle bir yerin bu kadar fiyata bu kadar ürünü eksik olarak göndermesi kesinlikle iyiniyetli değil.
...e06.03.2026Restoranda yediğimiz pizzalarınız ile cidden ilgisi yoktu. Ayrıca soğuk geldi.
...ı01.03.2026Müthiş geç geldi, deli gibi para verdik bir de pizzalar buz gibiydi. Paramıza yazık oldu. Karışık pizzanın görüntüsü de dondurulmuş pizzadan fatksızdı. Çok kalitesiz…
...r27.02.2026Gelen pizzanın kenarına mayonez dökülmüştü, başkasının yemediği şeyi mi gönderdiniz ne oldu anlamadım. Zaten bu havada sadece kutu içinde gönderdiniz.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0730068210300001