rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Bi Cup Tatlı

4.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kocatepe 6
...l24.06.2026Brownisinden çikolatasına kadar harika bir tatlı . Kurye de çok hızlıydı
...l24.06.2026Yediğim en güzel tatlılardan birisi
...m21.06.2026Cream puff da spoonful da magnolya da aşşırıı güzel ellerinize sağlık her hafta açık olduğu günleri dört gözle bekliyorum sipariş için🫶🏻💃🏻
...a20.06.2026Tatlilar herzaman ki gibi cok guzel, kesinlikle oneririm. En yuksek puani hak ediyorsunuz gercekten. Cok memnunuz. Zamaninda teslimat ve en guzel tatlilar icin “ bi cup tatli’dan siparis verin derim “
...n14.06.2026Tek kelimeyle Mükemmel
...n05.06.2026Kurye arkadaşa teşekkürler
...ı23.05.2026Tatlıları taze ve güzel yeni yapılmıştı sadece biz müşteriler kapağını açık bırakırsak çikolata kabuklaşıyor ve bazı yorumlar bayat demiş aslında müşteri hatası kapağı kapatınca ertesi gün bile taze:)
...n20.05.2026Çok taze , çok lezzetli ve yeterli porsiyondu. Bundan sonra favori yerimiz.
...l16.05.2026Tatlıları çok güzel ağır değil insanı mutlu edecek lezzette müdavimi olduk
...k16.05.2026lezzet teslimat paketleme mükemmel ,sadece çok minik geldi bence,meyveli spoonfullar da mı bu boyutta?Bir de bence düzeltilmesi gereken en temel şey en azından içecek vs eklenebilir minimum sınıricin
...r09.05.2026Severek sipariş ediyoruz emeğinize sağlık
...r09.05.2026Süper işletme
...ç02.05.2026Belçika çikolatasıyla Dubai’nin birleşimi gerçekten on numara olmuş. Hızlı servis için de teşekkür ederim.
...ç02.05.2026Seri üretim olmadığı, özenle günlük hazırlandığı ilk lokmadan anlaşılıyor. Tadı ve tazeliği gerçekten farkını ortaya koyuyor, emek verildiği her halinden belli.
...y01.05.2026Cream puff harikaydı bağımlısı oldum resmen meşhur markaların ürünlerinden çok çok daha başarılı ellerinize sağlık
...n28.04.2026Zamanında teslim edildi tatlılar enfesti gerçekten not ve çiçek için teşekkür ederim :)
...u27.04.2026En doğru tercih
...z13.04.2026Güzeldi tebrik ederim
...u13.04.2026Cream Puff tatlısı bir daha gelmeyecek sanmıştım ve üzülmüştüm ama yeniden gelmiş. Tadı çooook güzel. Notuma dikkat ettiğiniz için çok teşekkür ederim
...ç06.04.2026Kuryeye çok teşekkür ederim, notumu uygulamış doğum gününü kutlamış arkadaşımın :)
...r06.04.2026uzun zamandır pursaklarda güzel tatlıcı bulamıyorduk. bi deneyelim dedik iyi ki denemişiz tatlılar güzeldi.
...u05.04.2026Notlara dikkat ediyorlar. Lezzet olarak hep kalite yüksek
...u30.03.2026Her zaman taze ve çok lezzetli
...n28.03.2026menüdeki her şey ama HER ŞEY inanılmaz lezzetli ve kaliteli. haftada 2-3 kez sipariş veriyorum ve biraz uzakta olmama rağmen çok hızlı teslim ediliyor. ellerinize sağlık umarım bozmazsınız 🥹🥹
...u06.03.2026Sipariş notuna dikkat ettiğiniz için teşekkür ederim. Tatlı çok güzeldi. Elinize sağlık
...n08.02.2026çok güzeldi sadece çilekli magta krema daha fazla bisküviyi bi tık az koysak daha iyi olurdu. Belçika çikolatalıya diyecek lafım yok harika
...n07.02.2026Gerek restoranı aradığımızdaki yaklaşımları olsun, gerek kuryenin yaklaşımı olsun çok naziksiniz. Tatlılarınız da son derece başarılı, elinize sağlık.
...A28.01.2026Gerçekten çok beğendim elinize sağlık. İlk defa denedim, 10 yıldız olsa 10 yıldız verirdim. Lütfen bu lezzeti kaliteyi koruyun. Başarılarınızın devamını dilerim.
...i28.01.2026Bir tatlı nasıl bu kadar güzel olabilir? Çikolatası, kreması, en alttaki keki enfesti. İlk kaşığı aldığım andan itibaren hiç bitmesin istedim. Ellerinize sağlık.
...r22.01.2026Bir tatlı ne kadar güzel olabilirse o kadar güzeldi, ellerinize sağlık🌸
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59
Saturday00:0005:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: busra.kandazacikdilli@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

BÜŞRA KANDAZ AÇIKDİLLİ

Bi Cup Tatlı