rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ESENLER MAH. ŞEHİT ÖMER HALİS DEMİR CAD. NO: 18 /1 İÇ KAPI NO: 1 MERKEZ/ ÇANAKKALE
...n17.06.2026tatlilari asiri lezzetli porsiyonlar da buyukmus cok guzeldi
...y13.06.2026İçeriği dolu dolu keyifli bir ürün
...u12.06.2026Lezzetli
...n11.06.2026Kepezde oturmamıza rağmen çok kısa sürede geldi zaten gidip severek yediğimiz bir lezzet uzaktan gelmesine rağmen hala çok lezzetliydi
...u11.06.2026Lezzeti hızlı gelmesi doluluğu her şeyi 10/10 🩷
...y09.06.2026cok seviyorum cok…
...m08.06.2026Belirtikleri saatte geldi ve waffleda malzemeden kaçılmamıştı
...l08.06.2026zamaninda geldi ve her sey cok lezzetliydi :)
...n02.06.2026Çikolata için kuduruyorsanız kesinlikle doğru yerdesiniz. Kaliteli lezzetli ilk kaşıkta MmmMmm sesleriyle mükemmel keyif!!! Reklam gibi oldu ama deneyin bi derim🥳
...k25.05.2026porsiyonlar buyuk ve assssiri guzel fiyati hakediyor kesinlikle. bayiliyorum
...k24.05.2026çok beğendim kesinlikle denemelisiniz çok ta hızlı geldi
...n23.05.2026uzun zamandır yediğim en iyi tatlıydı
...y22.05.2026Notumu dikkate almalarına sevindim
...n22.05.2026porsiyonun büyüklüğüne ve yeterliliğinden memnun kaldım, çikolatanın kalitesi muazzamdı.
...u20.05.2026Çok lezzetliydi,bağımlılık yapıyor :)
...r19.05.2026Yediğim en güzel waffle başka yerde bu kadar güzelini yemedim 🙏💕
...l18.05.2026Waffle sipariş etmiştik kısa sürede geldi ve çok lezzetliydi <3
...p13.05.2026çok güzel notumuz dikkate alınmis çikolatası da harikaa
...k13.05.2026Tatlının tadı efsane güzel , çikolatasına da bayılıyorum. Tatlının teslimatı da çok hızlıydı , kurye abi dönerken ayağını merdivene çok fena çarptı umarım durumu iyiydir geçmiş olsun şimdiden :)
...u08.05.2026misafirlerimiz ac gelmisti ve cok kotu durumdaydik ama hizli bir sekilde geldiler ve misafirlerimiz tatlilari yedi tesekkurler boston 🩷
...a04.05.2026kaliteli waffle yemek istiyorsanız burdan yiyin çok iyi gerçekten elinize sağlık lütfen bozmayın
...n03.05.2026Başta küçük gibi gelmişti fakat tatlı isteğini tamamen kesiyor. Tam okumayıp dondurmalı olanı söylemişim fakat bu da çok güzel
...y21.04.2026dunyanın en basarili tatlicisi. tek gecerim. her ay soylenmesi bir gelenek bizde.
...y17.04.2026Sizi keşfettiğimize pişmanız çok iyiydi😁 Naçizane tek önerimiz meyve ve kıtırların olduğu kısımda hiç çikolata yoktu çikolatayı daha orantılı dökerseniz süper olur 👍🏼
...N13.04.2026inanılmaz lezzetli, dolu dolu bir tatlıydı. çok taze meyveler ve sıcacık çikolatası vardı. harika ⭐️⭐️⭐️
...k12.04.2026Ürünleri her zaman sıcak ve gerçekten taze geliyor içinde ki meyvelerden tutun çikolatasına kadar çok lezzetli, özenle hazırlıyorlar adeta . Sipariş hızlı geldiği için hep sıcacık yiyoruz ürünlerinizi
...r11.04.2026her zaman severek sipariş veriyorum, tavsiye ederm
...n08.04.2026Tatlılar lezzetli. Ancak siparişte peçete çatalbıçak islak mendil yok.Üstelik bizi değerlendirin diye not yazmışlar ama en temel ihtiyaçları düşünmemişler. Umarım bu konuda kendilerini geliştirirler.
...l07.04.2026Çok lezzetliydi Karacaören’den Kepez’e bu hizmet harika güzel tatlıya hasret kalmıştık
...r01.04.2026Çok beğendim ama sıcak sevmiyorum Buda kişisel sadece ellerinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: cagdas.tatlar@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0292106769300001