rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Etten Adam Burger

KAPALI
TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Madenler mah.teraziler cad.No:32/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...u05.05.2026Her zaman favorim
...r08.01.2026 uzun zamandır böyle lezzetli hamburger yememiştim elinize sağlık yerken keyif aldım☺️
...k12.11.2025Safra kesemde taş var; yasak ama nefsime dayanamıyorum.. Bu işletme zorlamadı benim mideyi yağ gibi kaydı gitti mide yakmıyor/
...k05.11.2025Sanırım firma aşırı derecede işini severek yapıyor; kaçırmayın destekleyin sipariş verin lezzeti anlarsınız :) obur olanlar 200g alsın lezzetli. Hediye ikramı güzeldi.
...n17.10.2025sıcacık gelmişti ve tadı çok güzeldi hediye icin de ayriyetten tesekkurlerrrr
...t13.10.2025Bu fiyata bu kalite inanılmaz 🔥🔥 geçen sefer de beğenmiştim bu sefer daha da güzeldi
...u10.10.2025hamburgerin tadı gayet güzeldi fakat doyuruculuğu biraz daha arttırılmalı.
...z24.09.2025Sipariş notlarına dikkat ettiğiniz için teşekkürler , oldukça sıcak ve hızlı geldi.
...z21.09.2025Hamburger çok lezzetliydi, tavsiye ederim.
...r22.06.2026Patatesleriniz biraz fazla kurumuştu yutarken zorlandım ancak diğer her şeyi beğendim.
...z23.05.2026Cok guzel bir burger herseyiyle elinize sağlık ama cok cok cok cok tuzlu. Baharatlardan kaynakliysa bilemiyorum ama bir kere yapip kendiniz yerseniz anlarsiniz diye düşünüyorum.
...l19.05.2026Gideri var
...A17.04.2026Fena değildi
...n25.06.2026Kötü diyemem iyi de diyemem ama ekmek bayattı pastırmada garip bir tat vardı onun haricinde fena değil ama fiyatta uygun değil bence
...y04.10.2025kurye 5 yıldız kazandırdı
...Z09.11.2025çok tuzlu olmuş ve köfteler yanmıştı maalesef ayrıca soğuk geldi sipariş
...z16.06.2026Buz gibi geldi burger, patso patso da değildi kaşar erimemiş direkt koymuşsunuz.
...k27.06.2026Yeşillikten hamburger yiyemedik. Yeşilliksiz daha iyi olabilirdi biz beğenmedik. Tavuklar güzeld
...n23.06.2026Bir daha burger siparişi vermeyeceğim bir yer. Köftesi kupkuru aynı zaman da içinde ki füme et hiç kaliteli değildi ama patatese ayrı bir parantez açmak istiyorum baya taze ve güzeldi
...ş19.06.2026Hamburger çiğ gece gece açlıktan öldük bi geldi yarısı yanık içi çiğ
...E08.03.2026İçinde normal kaşar var, blue cheese yok, ekmek berbat, burger berbat, malzemelerin yarısı yok. Bir daha asla
...r21.10.2025+100 liralık malzeme ekledim hiçbiri içine konulmamıştı
...n23.11.2025Kusura bakmayın iki dilim sucuk iki dilim sosis koyup küçücük ekmeği 300 tl ye satıyorsunuz
...n29.11.2025Çok kötüydü indirim var diye mi anlamadım bir daha sipariş vermem
...v23.05.2026didn't get my money back, scam
...k14.09.2025Ya Allah aşkına hem geç getiriyorsunuz hemde buz gibi lütfen yapmayın şunu ya aldığınız para helal mi şuan ben hiç memnun kalmadım birdaha asla sizden alışveriş yapmayacağım.
...u05.08.2025Kıyma yedik
...u29.07.2025Ekmek bayattı. Hanburger köftesi dağılmıştı.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday14:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: