rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Burger Yiyelim

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 71 inceleme
Arabacıalanı Mah. 54. Cadde Cadde 54 Sit.(AVM) No:3KBD Serdivan / Sakarya
...n01.06.2026Çok güzeldi
...i07.04.2026işletme olarak hatamizi düzeltme yaptığınız için size teşekkür ederim
...i07.04.2026eksiksiz ve tam yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim böyle işletmeler hemen düzeltme yaparak benim çocuklarımın gönlünü yaptılar çok teşekkür ederim
...s03.04.2026herşey olması gerektiği gibiydi. memnun kaldık. yemek sıcak geldi. kurye arkadaş kibardı.
...n28.02.2026Zamanında ve sıcak geldi burgerleri çok güzel
...n10.11.2025The taste was good and delicious, but there were some problems the hamburgers were small.
...n24.09.2025Hızlı ve sıcak olarak mükemmel bir lezzet.Daha iyisini görmediğimi açıkça belirtmek isterim.Teşekkürler
...r22.09.2025cheseeburgerler de churro da başarılıydı teşekkürler
...m11.09.2025Burgeri şahane guzel mekan
...m09.09.2025Parasını sonuna kadar hak ediyor aşırı beğendik çok doyurucuydu tek sorun corslow gelmedi :)
...u08.09.2025Harikasınız ellerinize sağlık patatesler dahil hepsi şahaneydi 🙏
...u08.09.2025Güvenle sürekli hamburger siparişi verebileceğim tek adressiniz ellerinize sağlık çikolatalı churros o kadar lezzetliydi ki çıtır çıtır teşekkürler ☺️
...u25.08.2025İlk defa sipariş verdim, hızlı ve güzeldi. Umarım aynı şekilde devam edersiniz.
...k20.03.2026Siparişte kolanın birini eksik göndermişler
...k25.11.2025soğuk ve et önceden pişirilip siparişte ısıtılmış gibi kuru
....06.09.2025idare eder tavuk güzeldi etli olanı pek beğenmedim
...u28.08.2025Hızlı geldi ancak tavuk tam pişmemişti
...E24.08.2025sipaşirimde tekli menü olduğu halde 2 adet sipariş verdim ama bana nedense 1 adet içecek geliyor. soslar yine 2 şer adet gelmesi gerekirken 1 adet geldi bu konuda daha dikkatli davranırsanız sevinirim
...v10.05.2026Hem geç geldi soğuk geldi tadı güzeldi ama soğuk ve içinin miktarı biraz az gibi geldi fiyatına göre bence birtık pahalı
...r29.03.2026soğan halkası fiyatına göre başarısız, burger fena değil fakat görüntü ile hiç ilgisi yok.
...a23.03.2026Burgerler - nasıl söyleyim - iyi değildi İki Coleslaw ısmarladım, ikisi gelmedi. İki Churros ısmarladım, biri gelmedi. Patates kızartması baya iyidi, onun için iki yıldızç
...ş17.03.2026İçecek eksik !
...r22.01.2026Etin içinden kıkırdak ve damar çıktı et tadı yoktu fakat bu mağzanın veya çalışanların sorunu değil tedarikçinin veya malzemenin alındığı yerin sorunu
...r23.11.2025Eksik yollamışlar 6 lı soğan halkası istemiştim ödediğim şeyi yollamamışlar
...n11.11.2025The hamburgers were small, and the fries were tasteless and cold.
....06.09.2025et olan iyi değildi tavuk olan güzeldi
...y23.04.2026sipariş eksik geldi
...r24.03.20262 kişilik menüden sadece 1 kişilik geldi soğuk geldi ve soğan halkası da gelmedi
...n22.03.2026Geç geldi soğuk geldi ve ayrıca istediğimiz malzeme koyulmamış bir şekilde geldi bir kez daha aynı yerden sipariş vermeyecez
...n04.03.2026İftara iki saat kala sipariş verdim, talep ettiğimden erken geldiği gibi siparişim eksik geldi. İki adet ikili menü yerine bir tane menü gelmiş, sos sadece mayonez istemiştim sadece ketçap gelmiş.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0541015732400013