rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

İnce Profiterol Fulya

4.2 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Mehmetçik Cd. No:18 Şişli
...r15.05.2026yurtdisinda yasarken en cok ozledigim lezzetti. hic degismemis. mukemmel tat mukemmel hizmet. kurye de cok guleryuzluydu. her sey icin cok tesekkur ediyorum
...u16.04.2026Çok lezzetliydi ayrıca ikram için de teşekkürler :)
...i19.03.2026Valla dediğiniz kadar varmış elinize sağlık
...n06.03.2026ablam yapardı evde revani bir dedim söyleyim bu sefer bacımı yormamak için abi artık ablamın yorulmasına gerek yok daima sizden söylerim süperdiii
...K06.03.2026bir yeyin beğenmezseniz beni bulun :) üstad sanat eseri yapmışsınız resmen müthişti
...r06.03.2026kıbrısta yemiştim en son bir deneyeyim dedim ilk defa 1. sınıf tatlı yedim elinize sağlık.
...r05.03.2026Uzun zamandır bu denli güzel kıvamı olan paketlemesi a ' dan z ' ye özenli ve malzeme kalitesi bol bir tatlıcıya denk gelmemiştim nefistiniz ellerinize sağlık
...N05.03.2026dışı kıtır içi çıtır harika bir tatlı 👌
...r05.03.2026çok taze ve burçak bisküviyle birlikte harika bir tat ortaya çıkmış 😋🍮
...t05.03.2026yoğun çikolata tadı ve yumuşacık dokusu mükemmel 🍫👌
...n08.02.2026Her zamanki gibi aşırı enfes tatlılardı. Ayrıca kurye o kadar kibardı ki, farklarını belli ediyorlar her anlamda🌸
...n11.01.2026Profiterolün en iyisi 😍
...r25.12.2025yıllardır profiterol tercihimdeki tek adres.10 üstü 10 puan
...u08.11.2025Lezzetli ve tazeydi
...k24.10.2025Her zaman aynı lezzet ve özenle geliyor.
...n18.10.2025Mükemmel...
...ş02.10.2025daha iyisi olmaz desem yeriydi . başarılı emeğinize sağlık.
...n01.10.2025Teşekkürler, elinize sağlık.
...r24.05.2026Geç geliyor ama güzel
...r17.02.2026Profiterol bayattı maalesef
...z19.05.2026Dondurma çok kaliteli
...m30.09.2025Urun ve fotograf bilgisi ayni olmadigi icin yanlis urun geldi
...R06.03.2026gece gece canım çekti bir daha söyleyecektim kapalısınız bu ne güzel dondurmadır süperdi valla
...n14.10.2025Hayatımda yediğim en iyi profiteroldü. Kesinlikle denemelisiniz. 5 değil 100 yıldız vermek isterdim. Fıstık rüyası da çok güzeldi, hafif bir cheesecake gibiydi bayıldım.
...N19.01.2026yanlış ürün geldi
...u27.12.2025üstad 4 top profetirol güzel bas tacısın ama 2 topluk kaba koyup çikolatadan çalmak bence hos degil ekstra istiyosan ekstra çikolata butonu koy neyse verelim parası onun harici ürün 1 saat te geldi.
...n08.11.2025Profiterol çok başarılıydı fakat Kemal Paşa bir o kadar kötüydü. Direk kutusuyla çöpe attık. Ne kıvamı,ne şerbeti, ne de tadı.. baştan sona çok kötüydü.
...ç13.06.2026Hayatımda yediğim en kötü profiteroldü. Bu yorumları kendileri mi yaptırmışlar yoksa yiyenler nişasta su karışımını nasıl krema zannetti anlamak mümkün değil.
...n31.05.2026Tüm ürünler bayat
...a02.01.2026Nutella soslu yazıyor, evet biliyoruz gerçek Nutella olmadığını ama bir çikilota ne kadar kötü olabilirse seçip onu kullanmışlar , sipariş çok geç geldi 1 saati geçti kurye çok samimi bir insan helal
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:4523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Zukhra Kayumova

İnce Profiterol Fulya