rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Levent Börek

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Göztepe Mah. Mithatpaşa Cad. No:850/2A Konak/izmir
...u18.06.2026Sürekli sipariş verdiğim bir işletme. Börekler taze, hızlı ve sıcacık geliyor. Ellerinize sağlık
...r19.05.2026Cok hizli ve sicak geldi. Cok tesekkurler!
...r12.05.2026Çok güzel
...r25.04.2026Mükemmel börek mükemmel menemen yıllardır yediğim yer ve tertemiz
...r03.04.2026Anlıyorum akşam saati ama kardeşim 1 kilo böreğin tamamı da köşe konmaz ama ya, bana ayıp değil mi? Diğer müşterilere ortaları satmışsınız anlıyorum akşam ama bütün paket de köşeden oluşmamalı!
...n28.03.2026Çok güzeldi
...r03.03.2026notlara bakıyorlar.
...s26.02.2026teşekkür ederim çok güzeldi
...a23.02.2026Herzamanki gibi çok memnunun, özellikle bugün satıcı hanfendinin yaşlı büyüğüm için gösterdiği ilgi alaka için ayrıca teşekkür ederim, temiz leziz ve dolu dolu içiyle en sevdiğim börek burda
...e14.01.2026Söylenecek başka bişey yok, mükemmel.
...u18.11.2025Güzel
...Z07.11.2025çok çok hızlıydınız teşekkürler sanırım şuan kuryeyi puanlamış oldum börek nasıldı bilemiyorum henüz ananeme süpriz kahvaltıya göndermiştim ama börek sıcacıktı dedi :)
...l19.07.2025kuryenin hızına hayran kaldım kolay gelsin
...ı22.03.2026Sanki peyniri mi biraz azalmış??
...r16.04.2026yurt dışındaydım özlediğim bir tattı ama eski lezzeti kalmamış çok şaşırdım
...u10.01.2026Birazının altı yanmıştı, bir kısmı köşe olunca çok sertti. Kalan 3 dilim için 3 puan verdim. Dengeli pişen bir börek değildi ve yerken katlar arasındaki unun tadı geliyordu.
...r17.06.2026altları hiç pişmemiş bembeyazdı acaba kendileri olsa yermiydi bir daha bu borekciden sipariş vermeyi düşünmüyorum yazik verilen parayi
...u08.03.202610 parçadan 8 tanesi köşe gelmiş,üstüste koyulmuş hiç bir ikram yom turşu gibi
...N01.03.2026Aşırı yağlıydı kıymalı olan ise sıfır tuz hiç beğenmedim peynirli börek ise yanmıştı. Daha dikkat edilse iyi olur.
...y28.02.2026o kadar para aliyonuz icine kiyma atmaktan bu kadar korkmayin
...z24.04.2026aşırı bayat ısıtılmış bir börek geldi. akşam sipariş almayın akşama bu hale gelecekse
...ç07.03.2026Peynirli böreğin için de, 3-4 dilim ıspanaklı böreğin işi nedir? Nefret ederim ıspanaklı börekten. Daha önce de olduğu gibi, neden arayıp sormadınız? 750 gr peynirli yoksa da iptal edin.
...s03.03.2026kokusu berbat
...l21.02.2026hayatımda yiyemediğim tek ıspanaklı börek bu oldu ıspanaklı börek değil kimyonlu börek olmuş umarım en kısa sürede düzeltirsiniz kıymalı börek fena değildi.
...t02.02.2026Bayatti
...n27.09.2025hazır bir ürünü pişirmek nasıl zor olabilir hamur yolamışsınız kaşar kurumuş börek buz gibi 1dilim yedim Allah affetsin attım yazık günah para alıyorsunuz bunun karşılığını verin yenmiyecek ürünyolama
...n19.08.2025Börekler taze değildi
...e16.07.2025köşeler gönderilmiş soğuk ve kuru malesef
...ç26.11.2025Acıkcası cok umutlu söyledik ama gercekten begenemedik:(
...u04.09.2025Lezzetli deyildi ve kurumuştu
Monday08:0019:45
Tuesday07:3019:00
Wednesday07:0019:00
Friday08:3019:00
Saturday08:0016:00
Sunday08:0020:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: