rider-banner-icon
  • Kahve
  • Express Teslimat

Colombia Coffee

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 35 inceleme
KÜLTÜR MAHALLESİ SPOR SOKAK NO 34-B MERKEZ/DÜZCE
...u07.06.2026Tatlı notunuz icin tesekkür ederim kahve de cok güzeldi💜
...r06.06.2026Kahve çok lezzetliydi ve çok kısa zamanda geldi Merve ve Rümeysa ’ya ikramları için çok teşekkür ederim
...y24.05.2026merve hanimin ellerine saglik cok guzel olmus cok begendim
...k26.04.2026Tavsiye ederim bir gurme olarak
...k14.04.2026Kahve güzeldi ama yapan kişi daha iyi ☕️🙂 Eline sağlık Rumeysa, ❤️
...k03.04.2026Çok iyi
...o16.03.2026Çok güzel ellerinize sağlık
...l04.03.2026ali beye teşekkür ediyorum. emeğine sağlık
...ş14.02.2026siparişi hazırlayan kim adını bilmiyorum ama burdan ona çok teşekkür ederim... Ayrıca kuryeye de çok teşekkür ederim
...a22.01.2026Siparismden çok memnun kaldım sinem Hanım’a güzel notu ve hediyesi için teşekkürlerimi iletiyorum gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum
...ş21.01.2026siparişim tam zamanında geldi. Ayrıca siparişi özenle hazırlayan Ali bey'e de çok teşekkür ederim
...u17.01.2026Çok güzel ve özenli hazırlanmıştı gayet de sıcak geldi teşekkürler
...z04.02.2026Pipet gelmedi, kremşanti bozuk gibiyidi
...y17.01.2026az buzlu diye üstüne basa basa belirttim ama buz oranı fazlaydı ,süt oranı kahveye göre de azdı acıydı tadı şuruba rağmen sütten dolauı ,paketlemesi özenliydi dökülme vs asla yoktu
...y02.04.2026kahve yanmış çok kötü, istediğim pastayı değil başka pasta gönderilmiş. Kalmadıysa bile arayıp bilgi verip gönderilecek pastayı ben seçebilirdim. memnun kalmadım.
...n14.03.2026Keske 10 günlük ürünler göndermeseydiniz ya, 3 cesit tatlı söyledik biri yanlıs geldi ücünün de tadı berbat.
...U28.02.2026Yavaştı
...i15.06.2026Sıcak kahve istememe rağmen soğuk gönderdiler ve kuryeden azar yiyorum üstüne üstlük
...L21.04.2026Bur restoran üst üste kaç kere yanlış sipariş hazirlayabilir gercekten anlamıyorum son 4 siparişimde de ice flat white yerine kaynar kahve yollandı teşekkür Colombia!!
...l24.01.2026istediğim.pasta yok diye kafalarina göre pasta koymuşlar bana sormaları gerekiyordu gerekirse üste para da verebilirdim en sevmediğim tatlıyı koymuşlar bu durumun yaşanması yerine arayıp iletişimegec
...a04.01.2026Kahvenin kapağı açılmış. Sandviç ıslanmış. Kahve soğumuş. Peçete dahi konmamış. Önceden çok düzgün gelen siparişlerden eser yok.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:4523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0211136316400001