rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Boston Drink & Dessert

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ATALAR MAH. ÜSKÜDAR CAD. NO: 176 C KARTAL/ İSTANBUL
...n24.06.2026Bir çikolata bir tatlı nasıl bu kadar lezzetli olabilir ya inanılmaz güzeldi bayılıyorum buraya
...m05.06.2026tatlılarınızın hepsi cennetten bir hediye gibi ama bu tatlının içindeki dondurmadan dolayı çikolata hemen donmuştu o yüzden dondurmasız olanlardan devam
...k29.04.2026Süper.
...ş23.03.2026En fes bir tatlı geldi, sıcaktı, bol bol yetti teşekkür ederim All in one tatlımız
...k09.12.2025çikolatası çok bol gelmişti ve çok lezzetliydi notları dikkate aldığınız için teşekkürler harika bi lezzet
...i21.11.2025Cidden çok ilgili bir dükkan her konuda çok yardımcılar tatlılarıda çok lezzetli
...k21.08.2025Teslimat süresinin fazla olması dışında çok güzel
...k13.07.2025Donar diye düşünmüştüm aksine çok akışkandı bayıldım
...i21.12.2025Lezzet mükemmel ama fiyat çok be
...n07.10.2025Çikolatası çok güzeldi ancak içindeki meyve oranı çok azdı
...u10.08.2025Cheesecake tat olarak boyut olarak oldukça tatmin ediciydi,ancak biraz dağılmış ve rastgele konulmuş gibi duruyordu. Sosu da lezzetli ve yeterliydi. Elinize sağlık.
...ı02.12.2025ürün gayet güzel ve taze ama aynı tatlı çayırova gebzede 150 lira daha ucuz? yani bu kadar fark gerektirecek bir konumda oturmuyoruz bence biri beni bilgilendirsin bu kadar fark neden var
...k06.03.2026Harikaydı nota dikkat ettiğiniz için teşekkürler
...n30.05.2026Üstü donmuş, içinin kreması katılaşmış ve verilen parayı asla halletmiyor. Berbat ve bu kalitesizliğe rağmen çok pahalı, haram etmemek elde değil
...r22.04.2026Tadı inanılmaz kötü çok dandik bir tatlı ve 500 lira yani insaf süpermarketten hazır tatlı alın aynı şey
...ı13.03.2026Bence siz en iyisi paket servisleri için çikolataya bir çözüm bulun taş gibi yiyoruz
...i07.03.2026Bisküvi yerine krep kırığı koyun demiştim her yere sadece bisküvi parçası koymuşsunuz??? Krep kırığı içerikte yazıyor koymamışsnız bile güya notlar dikkate alınıyor
...ş12.01.20262 kere sipariş verdim ilkinde erimiş çikolatalı güzeldi ikinci siparişte arasında dondurma olan bir ürün geldi çikolata donmuştu ve sağ arka üst ve alt olmak üzere 2 diş dolgumu kırdım
...a13.11.2025hayatımda harcadigim en kötü 495 liraydı. koyduğunuz çikolata 20 gramdan fazla değildir. paketin dibini kazıdım ona rağmen çikolataya erisemedim. pankekin tadı aşırı kötüydü. bu sondu.
...e27.10.2025Tek kelimeyle hayal kırıklığı ,tatlı yemek istemiştim ama meyveli gofret gelmişti resmen kaşıkla bile parçalanmıyordu yiyemedim ,okadar ücret ödüyoruz cidden haktır ya asla tavsiye etmiyorum
...n26.08.20252 adet fondue sipariş ettim birisi gelmedi
...z15.07.2025Kreması bozuktu, keki çok azdı. Diğer şubelerden yediğimle alakası bile yoktu.
...a23.01.2026resmen buzluktan çıkarıp göndermişler dondurma gibi geldi rezillik bu paraya bu hizmet..
...n03.01.2026Kötü
...u31.12.2025Taş gibi geldi buz gibi geldi ayıp ya 1,5 saatte eksi derece havada hiç getirmemeliydiniz yenmedi yani çöp
...n26.12.2025Lotus Biscoff tatlının dondurması erimiş şekilde geldi, Beyaz çikolatanın iç dolgusu tatsızdı.
...z19.12.2025Bu sefer bir yıldız resmen taze hazırlamak zor gelmiş buzluktan çıkarıp yolamişsiniz çok ayıp buz tutmuş kalıp geldi
...y10.08.2025Siparişimiz geldi fakat tüm çikolataların kapakları açılmış hepsi birbirine karışmıştı. Son 2 siparişimde aynı durumu yaşıyorum. Tekrar sipariş vermeyeceğim.
...n29.07.2025Öncelikle çok geç geldi 1 saatten fazla sürdü gelmesi. Bu fiyata göre beklentim daha yüksekti pankekli olanı satın aldım içine pankek değil kemalpaşa koymuşlar çok kuru ve ağır geldi beğenmedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0023:59
Sunday09:4523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001