rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Colombia Coffee

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 97 inceleme
YEŞİLIRMAK MAH. VALİ ZEKAİ GÜMÜŞDİŞ BLV. NO:9/A
...i15.06.2026Ellerinize sağlık çok güzeldi
...i15.06.2026Burak beyin ellerine sağlık
...i15.06.2026Elinize sağlık güzeldi baya iyiydi
...n15.06.2026Ellerinize sağlık
...i15.06.2026Burak neye ilgisinden dolayı teşekkür ediyoruz
...i15.06.2026Şahin beye ilgisinden dolayı teşekkür ederiz
...n15.06.2026Burak beyle ilgisinden dolayı teşekkür ederiz
...ı01.06.2026Burak beye ilgisinden teşekkür ederim
...ı01.06.2026Lezzetli ve hızlı sipariş güler yüz ellerinize sağlık
...z31.05.2026Çok hızlı hazırlandı ve tadı çok güzeldi teşekkürler :)
...y27.05.2026Tek kelimeyle harikasınız, bayıldım. Hep tercih ediyorum etmeye de devam edeceğim. Ellerinize sağlık❤️
...z19.05.2026Çok güzeldi teşekkürler
...y19.05.2026Siparişim çok hızlı ve sıcak geldi. Elinize sağlık teşekkürler :)
...z16.05.2026Gayet lezzetli ve özenli
...n16.05.2026Çok taze ve çok güzeldi teşekkürler 🙏
...z16.05.2026İçecekler çok güzel ve hızlı geldi teşekkürler
...y09.05.2026Siparişim 10 dakika içerisinde geldi, her zamanki gibi çok lezzetliydi ve özenle paketlenmişti. Emeğinize sağlık, teşekkürler.
...ı28.04.2026Herşey mükemmeldi sağolun.
...y20.04.2026Her siparişimde olduğu gibi yine özenle hazırlanmış ve mükemmeldi, teşekkürler ❤️
...t29.05.2026kahve çok güzeldi ama kek bayattı ve kurumuştu yiyemedim.
...ı10.04.2026Americano içmeyi çok seviyorum günlük hayatımda sizinki bir başka güzel.
...t08.04.2026Çok lezzetli ve güzeldi teşekkür ederim ❤️
...t07.04.2026aşırı güzeldi
...n05.06.2026özellikle taze olsun dediğim halde bayat göndermişsiniz
...k29.12.2025servis çok hızlıydı ancak pastaların lezzeti çok kötü maalesef
...ş09.06.2026Az karamelli iced caramel macchiato istemiştim ama yine karameli çok fazlaydı
...ş20.05.2026icer caramel macchiato sipariş etmiştim ama aşırı karamelli ve şekerli geldi
...n10.05.2026bayat cheesecake gönderdiler resmen şaka gibi asla bi daha almam
...r04.04.2026Ekstra shotlı olmasına tağmen bildiğiniz süt içtim... karamel aroması mı da hiç yoktu nerdeyse
...y19.02.2026Hız iyiydi lakin ürünler bayat çöpe atılcak ürünü müşteriye göndermek etik degil hayatımda gördügün en küçük porsiyon cidden İLKKEZ verdigm paraya üzüldüm ciddi bayat son siparişim oldu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: colombiaplus@hsg09.kep.tr

MERSIS No: 0211136316400001