rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pilav
  • Express Teslimat

Adana Pilavcısı

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Görükle mah. Üçoluk CAD. No3/3*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...m24.06.2026abi çoğu yerden yediğim yiyeceği beğeniyorum ama pilav konusunda harikasınız lezzetli ve çok fazla abi 2 kişilik pilav süpersiniz elinize saglik
...k13.05.2026inanılmaz güzel ve bütçe dostu öneriyorum
...n06.02.2026çorba güzeldi, ama ekmeği mikroskobik boyutta koymuşlar. pilav da güzeldi. ama pilavın üstüne mısırı yalnızca fısıldamışlar. yani bir yanım tatmin olmuş, diğer yanım sitemkar.
...u06.01.2026porsiyon oldukça bol ve lezzetliydi teşekkürler
...r19.12.2025bayağı bol bol koyulmuştu pilavda tavukta daha öncede birsürü yerden 1.5 porsiyon tavuk pilav yedim diğer yerlere porsiyon açısından bin basar
...a21.11.2025Pilav porsiyon olarak parasının hakkını veriyor fakat süt helvası çok vasat yediğim en kötü süt helvasıydı yenmiyor bile
...l06.11.2025Boll porsiyon gayet lezzetliydi bi daha sipariş verebileceğimiz bir yer
...s28.10.2025Restoranlar arasında yediğim en iyi tavuk 🐔 pilavdı
...ş29.01.2026Tavukları buz gibi, pilav sıcaktı. lezzet olarak pilav güzel tavuk da normaldi
...n15.01.2026süt helvası degil cok katı oilav iyidi baya en iyisi
...z24.12.2025pilav güzel yanındaki tavuklar biraz daha sıcak gelebilir, cacıkta yoğurt tadı alamadım.
...r23.12.2025ciğerli pilava mısır, nohutlu pilava domates istemiştim ikisine de domates koyulmuş. onun dışında elinize sağlık
...r13.05.2026Ciğer miktarı aşırı az 7-8 parça ciğer vardı üzerinde
...z04.09.2025Domates yoktu
...l31.01.2026Kaçtır burdan söylüyorum soğuk ve pilav kokuyor bir kaşık alıp çöpe atıyorum lütfen artık düzeltin
...r20.01.2026ürün hiç ısıtılmadan buz gibi gönderilmiş domatesler beklemekten püre gibi olmuş tadıda hiç güzel değil 500 TL çöpe gitti
...ş13.01.2026Pilav buz gibi geldi süt helvası resmen katı ve bayat. Yiyemedim verdiğim paraya yazık.
...z31.07.20252 saat anca geldi oda yanlış geldi
...r05.07.2025ilk defa bir restorana yorum yapıyorum, arkadaşlar ne fasülye var ne nohut ne tavuk... Pilavı doldurup gerisini koklatmışlar, sıfır olsa sıfır vereceğim
...u17.12.2025Ciğer şaka olacak kadar az geldi. dalga falan geçiliyor galiba adetle koyulmuş.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday12:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0005:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: yunus.kaya.9@hs01.kep.tr

MERSIS No: