rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Restoran Teslimatlı

Erkan Usta Börek Fırını

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 67 inceleme
Örme Sokak 170
...ş02.06.2026Simit ve açmalar çok güzel. Fakat son siparişimde sütlü simit gelmedi.
...n16.05.2026ikramlarıniz için çok teşekkürler 🥰
...i20.03.2026Kurye efsane birisiydi. Yemekte güzeldi
...k19.03.2026çok lezzetli ürünleri herkese tavsiye ederim 🥰
...a04.02.2026Ayyy buranın simitleri çok iyi 👍 yeni keşfettim burdan söylüyorum hep 😊
...u19.01.2026mükemmel bir yer tek kelime ile harikalar yaratıyorlar sizden bir ricam olacak tahinli simit yapabilirseniz mükemmel olur bu başarısızlık devam 👏👏👏
...l23.11.2025Kıymalı börek konusunda çok başarılısınız, hatta Eskişehir'de böyle bir sıkıntı vardı diyebilirim. Artık yok. Müthiş güzel ve çok hızlı servis. Elinize sağlık, hayırlı uğurlu olsun inşallah.
...z20.11.2025Peynirli börek güzeldi fiyatı da gayet iyiydi haşhaşlı tam hamurla bir olmamış ama lezzetliydi
...k20.12.2025süper porsiyonlar büyük. Tadı güzel sıcak geldi. Başarılar diliyorum. Sevgiler
...d11.12.2025Tahminimce muhteşem bir esnaf gönlü kadar işide güzel olur inşallah 1.5lt kola vardı siparişimde elinde yoktu büyük ihtimalle 1 litre göndermek veya arayıp yok demek yerine 2.5 lt göndermiş
...e05.12.2025Cok cok guzeldi
...v12.04.2026 sosis aradım bulamadım
...l12.10.2025Beklediğimden çok iyi çıktı. Poğaçalar içi yeterli, lezzeti güzel. Dızmana’yı merak etmiştim. Beklediğimden çok büyük geldi.Tek başına doyurucu. Dızmana daha önce yemedim kıyasım yok ama lezzetli.
...l23.06.2026İlk defa sipariş verdim. son olacak kesin... gorsellerinizle gönderdiğiniz urunlerin alakası yok. kurye haric yorumum. o da zaten yemek sepetinin kuryesi. Ayrıca insanlara cevaplarınız çok ukalaca.
...u29.03.2026500 gr kıymalı börek istedik gelen börek miktarı çok az ölçtüğümde 250 gr geldi bence sipariş doğru okunmamış.Yarısı kadar geldi.
...n09.06.20266:50 de verdiğim siparişi 8:25 de getirmek büyük başarı
...c08.04.2026urun sicak gelsin istemistim buz gibiydi 300 tl ye yakin para verdim bir porsiyon bile denemeyecek kadarazdi cok cok kotuydu catal konulmamis elle yiyecegim galiba oyle dusunmusler hic memnun kalmadim
...a04.04.2026Simit kupkuruydu asla çıtır değildi. Börek söylüyoruz paketin içerisine bir çatal dahi konmamıştı. Not yazmıştım rica edip dikkate dahi alınmamış. Meyve suyunu bile en kalitesiz seçmişsiniz. Yazık.
...u14.02.2026Aldığım 3 ürün de eksikse bir tanesini göndermek yerine beni arayabilir sorabilirdiniz siparişimi komple iptal ederdim. Napayım şimdi 1 tane böreği??
...R09.12.20252 adet haşhaşlı poğaça eksik gönderildi. Siparişler paketlenirken dikkatsizler.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: