rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Kebapçı Emrullah Usta

4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İsmet İnönü Cd. NO:131
...r24.06.2026Lezzetli
...t24.06.2026fovori mekanım
...r24.06.2026Kebapları çok lezzetli
...r21.06.2026Çok başarılı.
...r17.06.2026Her şey çok güzeldi elinize sağlık
...r17.06.2026Adanalı olarak devamlı sipariş verdiğim yer
...S17.06.2026mükemmel
...r14.06.2026Emeğinize sağlık
...ı13.06.2026Sipariş verdikten çok kısa sürede geldi. Lezzetli ve doyurucuydu. Teşekkürler
...r09.06.2026porsiyonlar küçük geldi bilmiyorum belki de çok lezzetlidir
...i09.06.2026Adana dürüm çok lezzetliydi. Salata ve çiğköfte de göndermişler.
...n09.06.2026Yediğim en iyi kebap. İkramlar için teşekkürler.
...ç09.06.2026Adana dürümü harika, ikramlar bol yollanmış.
...S09.06.2026adanası mükemmel
...r09.06.2026Müdavimi oldum
...k09.06.2026on numara kebaplari ama fiyatlari zaten abarti bide yine artmis malesef artik siparis veremicem
...r08.06.2026mükemmel. sadece biraz daha hızlı olsa...
...n08.06.2026Gerçekten yorumlarda yazılan kadar varmış.Hayatımda yediğim en iyi adana dürümdü.Mesafeye rağmen sıcak geldi.Ustanın eline sağlık.Kesinlikle denemenizi öneririrm.
...r08.06.2026Kanatınıza bayıldım
...m06.06.2026Lezzetiyle gerçekten hayran bırakan bir kebaptı. Et kıvamında pişmiş ve oldukça lezzetliydi gönül rahatlığıyla tavsiye ederim herkese afiyet olsun
...r06.06.2026Devamlı sipariş vereceğim yer artık çok güzel her şey 🙏🙏
...r01.06.2026Adana çok güzel
...t30.05.2026Şimdiye kadar sipariş verdiğim hiçbir üründen şikayetim olmadı. Hem doyurucu hem lezzetli 👌
...l28.05.2026Güzeldi elinize sağlık ikramlar için ayrıca teşekkür ederiz
...t26.05.2026Pidesi, kebabı, servisi çok beğenerek sipariş veriyorum
...n22.05.2026Ekmek arası biftek tadı çok iyiydi beğendim
...n20.05.2026Bir buçuk istedim duble göndermişler lezzet zaten mükemmel kebap diyincede ilk tercihim teşekkürler ☺️🌸
...ı17.05.2026hem hızlı hem lezzetli.ekstra porsiyon için teşekkürler
...t15.05.20261,5 dürümün içini duble yapmışlar.. Çok da lezzetliydi. ikramları da çok güzeldi.
...i13.05.2026Sürekli söylüyorum çok güzel
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: gulhanim.ozdemir@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Gülhanım özdemir

Kebapçı Emrullah Usta