rider-banner-icon
  • Burger
  • Kahvaltı & Börek
  • Kahve
  • Waffle
  • Express Teslimat

Nesh Beşirli

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Toklu Mah. Devlet Sahil Yolu Cad. No : 355A
...N23.03.2026mukemmel
...i23.03.2026👏
...N22.03.2026mukemmeldi
...t26.02.2026Her seferinde sıcak ve çok lezzetli oluyor. Ellerinize sağlık. Yanında gönderdiğiniz soslar da çok güzel
...a25.11.2025uzun zamandir hem bu kadar guzel paketlenmis hem de bu kadar lezzetli bi sey yememistim ellerinize saglik
...n19.11.2025Çok güzeldi
...t17.11.2025Çok lezzetliydi. Hızlıca geldi sıcaktı
...a07.11.2025Çikolata sıcak gelir mi geldi valla 10 numeroo 5 yıldızz
...r17.04.2026Kitkatlı söylemiştik ama sadece çikolatalı geldi tadı yine de güzeldi ama dikkat edilsin lütfen
...ı12.03.2026Burgerin lezzeti güzel ancak porsiyon anlamında içeriğine göre ekmek boyutu ufak kalıyor. Porsiyon anlamında 600₺ gibi bir fiyata içindekiler hariç ekmeği biraz daha büyültülebilir..
...y19.06.2026normalde sürekki gidip yediğimiz ve sipariş ettiğimiz bi tatlı ama bu sefer resmen bayattı hiçbir şekilde o lezzeti yoktu sırf eski yediğimizde ki tatlarını hizmetini bildiğim için bu 3 yıldız
...n17.06.2026çok aşırı karışmıs çorba gibi geldi. yani yan yatmış herşey içerisinde
...k14.04.2026Nesh lotus pops normalde çok beğenerek yediğim bir tatlıydı ve herkese tavsiye ederdim bu sefer çikolatası çok az koyulmuştu onun haricinde güzeldi
...m03.04.2026Eskiden daha sıcak ve özenli gelirdi. Paketin yarısı bir tarafa toplanmıştı, özensizdi.
...n16.03.2026Elinize sağlık çok güzeldi
...ı25.10.2025nasıl mutlu oldu Oğlum waffleden cok eklediğiniz mumlara, keşke buradan paylasabilsem, 1 temmuzda dogdu ama bugünmüşcesine doğum günü şarkılar söyledik, mumlar üfledik, çok teşekkür ederiz jestinize ❤
...k03.10.2025Gayet hızlı bir teslimattı.Adreste yanlışlık olmasına rağmen kurye arkadaş sora sora bulup teslim etti.Teşekkürler
...ç25.09.2025çok güzel ama çok çikolata yedikten sonra kendime gelemiyorum uzun bir süre ve iki kişilik gibi
...ç27.10.2025normalde popslarin icine krema konuluyordu ama bunlarin ici bostu
...ç13.08.2025Çok güzel 2 kişilik gibiydi. Hızlı teslimat
...u12.09.2025Teşekkürler
...m12.09.2025gelen kurye çok güleryüzlüydü teşekkürler
...ç13.08.2025çok lezzetli
...i11.07.2025Çok güzeldi…
...t07.07.2025Siparişim hızlı ve sıcak geldi. Tadı da çok güzeldi beğendim ellerinize sağlık
...k16.05.2026İçerisinde toplam 3-4 tane çilek vardı teşekkürler
...n12.04.2026fiyatı arttırıp, porsiyonu küçültmek bravo👏 bir daha asla küçücük bir şey geldi(nesh pops)
...n18.03.2026Restorandan çıkalı çok oldu şu an ürün bana geldi ama buz gibi poşetin dışı bile buz gibi yani arkadaş trabzon’da hiçbir yeri de bilmiyordu yani bu arada nereye söylesem bilmiyor zorla geldi
...u04.11.2025Hamburger ekmeğim sırılsıklam hamur olmuştu. Patateslerin yanında gönderilen dip sos ve cips sos gönderilmemişti. Standart bir burger. Fiyat çok yüksek. Bir daha tercih etmem.
...k15.09.2025Waffle savaşdan çıkmış gibi geldi yanına dondurma da istedik gelmedi restorantı aradık ama zaten ücretsizdi dediler ilk siparişde hayal kırıklığı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0313136802100001