rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Espressolab

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
CUMHURİYET MAH. ATAPARK MEYDANI NO: 10 B MERKEZ/ UŞAK
...u27.06.2026Özenli hazırlanmış
...ı25.06.2026spanish latteniz gerçekten çok güzel bu kahveyi keşfetmemi sağlayan arkadaşa çok teşekkürler
...u16.06.2026Çok lezzetliydi teşekkür ederim 🙏🏻
...r13.05.2026Creme brulee yeni çıkmış gerçekten çok güzel bir içecekti tavsiye ederim.
...u13.03.2026özellikle tahinli çöreği çok beğendim. not için de teşekkür ederim. siparişimden çok memnun kaldım.
...s10.03.2026İnce düşünceniz için teşekkür ederiz çok memnunuzzz
...l08.03.2026Her zaman özenli paket her zaman mutlu edecek bir not teşekkür ederim herşey çok lezzetli ❤️
...r06.03.2026Taze ve lezzetli geldi her şey :)))
...r06.03.2026Çok lezzetliydi. :))
...r06.03.2026Gerçekten günlük süt, gerçek kahve. Gerçek çikolata.. her şey çok lezizdi. (:
...r26.01.2026preto
...r19.01.2026Gerçek çikolata olduğu belli mükemmeldi 💯
...k15.01.2026Güzel not için teşekkür ederimmm<3
...y09.12.2025Nice thx
...n21.11.2025Tatlılar tazecik porsiyonları çok büyük ve kaliteli malzeme
...n21.11.2025Mükemmeldiii
...n21.11.2025Matcha nın uşaktaki tek adresi
...n21.11.2025En sevdiğim
...k15.11.2025Güzel notunuz için teşekkürler:)
...r31.07.2025Güzel paketlenmiş ve çok hızlı geldi teşekkürler Eslab
...n19.06.2026Kahvelerinizi keyifle tüketiyorum. Aroması, lezzeti yapımı güzel oluyor ve her yerden kahve icilemeyecegini düşünüyorum 😊 Sadece spanish latte siparişimde ikidir susak daha sıvı geliyor yogun degil.
...ş16.05.2026latteyi sıcak istemiştim soğuk gelmiş ::((;(
...ğ21.03.2026çay sıcacıktı, tatlının lezzeti güzeldi, siparişim hızlı geldi ve siparişin üzerindeki kibar notunuz için teşekkür ederim tatlı biraz kuru hissettirdi sadece 1 yıldız karma sebebim bu
...r17.03.2026baget sandviç baya küçük. ekmegi de baget gibi degil.
...n02.06.2026Yavaş geldi ama güzeldi
...u23.03.2026kahve sütünden mi yoksa çikolatadan mı tam olarak bilmiyorum ama bana fazla yağlı geldi. bugüne kadar birçok kez süt içeren kahve sipariş etmiştim ancak bir daha bunu sipariş etmem.
...k19.03.2026Ekleri söylediğimde genelde kutuya koyup gönderirlerdi bu sefer kapıt poşete koymuşkar çay sıcaktı yanında eriyip gitmiş her seferinde güzel not yazıyorlar çok ince düşünülmüş ve hoş :)
...a16.06.2026Ellerinde öz kalmamış ona rağmen ilgileri çok güzeldi yerine gönderdikleri sky çok lezzetli teşekkür ediyorum ilginiz için
...n03.06.2026İnce düşünceli çalışanları var hizmet mükemmel
...s02.06.2026Siparişim gayet hızlı geldi. Sandviçim sıcacıktı ve ürünler gerçekten çok güzeldi. Kibar notunuz için ayrıca çok teşekkür ederim. :)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0380053784100010