rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Aşina Lokantası

3.7 üzerinden 5 yıldız, 44 inceleme
533 35
...n20.06.2026Kokusuz güzel
...n20.06.2026Tost güzel
...ğ03.06.2026yemek gayet sıcaktı artı olarak yanındaki ikramlarda bir o kadar güzeldi
...m28.05.2026Asiri lezzetli
...z27.05.2026Mantı güzeldi SICAK geldi sarımsaklı yoğurt da güzeldi elinize sağlık
...k15.05.2026ya gerçekten çok memnun kaldım ikinci günden ikinci siparişim ellerinize sağlık
...l05.05.2026gecenin bi saati olmasına rağmen
...l29.04.2026güzeldi elinize sağlık
...ş26.03.2026Yemek oldukça sıcak geldi moto kurye arkadaşin üslubu vs gayet iyiydi ilk defa sipariş verdim gayet memnun kaldım elinize sağlık
...m18.03.2026kurye çok nazik bir insan yemeklerde mesafe uzak olmasına rağmen sıcak ve güzel gelmiş
...k14.03.2026Çok lezzetli ve sıcaktı kurye güler yüzlüydü.
...n13.03.2026Gerçek ev mantısı. ellerinize sağlık çok beğendim. Kurye arkadaş da çok beyefendi ve nazikti.
...i13.03.2026Çok lezzetli
...v13.03.2026dönerleri çok güzel ve çok nazik insanlar çok beğendim🔥
...i12.03.2026çok lezzetli ve özenle hazırlanmış, teşekkür ederim
...k12.03.2026bir kaç seferdir sipariş veriyorum yemekler 10 numara çokta hızlı geliyor tavsiye ederim
...a10.03.2026Gayet hızlıydı ve sıcaktı getiren abi de çok kibardı teşekkür ederim
...n20.06.2026Çorba iyi bir tık yağlı sütlaç kötü pilav gibi
...A12.04.2026Mantı güzel, gerçek ev mantısı ve sıcak geldi. Ancak porsiyon çok az. Fiyatı çok pahalı geldi bu miktara göre. Ayrıca mantıya düzgün bir sos seçeneği de koyulabilirdi.
...z28.03.2026yanına tuz koymamislardi kuryesi iyidi
...ı02.05.2026döner lezzeti mükemmel di yanındaki hediye içinde teşekkürler
...ı26.04.2026Çok güzeldi malzemesi de boldu hızlı teslim edildi , ikram içinde teşekkürler :)
...k25.04.2026ev yemekleri konusunda olsun siparişin hızla gelmesi olsun hepsi çok iyi samimiyetle tavsiye ederim
...R08.04.2026umarım her zaman böyle değildir belki de ben geç saatlerde sipariş verdiğim içindir içindeki bazı etler kuru ve eski bi kaç tanesi de yeniydi
...n13.06.2026döner diye sattıkları şey, yanmış tavuk derisi. hayatımda bu kadar kötü bir şey yemedim ben. patatesleri yağa sokup çıkarmışlar,çiğ. sabaha kadar mide ağrısından yatamadım. yapamıyorsanız satmayın.
...l04.05.2026siparişim bir kelle paça ve fırın sütlaçtı sütlaçın olmadığı söylendi tamam dedim ama ücret iadesi sadece 40 tl yapıldı 100 tl ödememe rağmen
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: behcet.cavusoglu@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Behçet Çavuşoğlu

Aşina Lokantası